Goedemorgen meiden, Ik lees nu pas al jullie advies van gister avond.... Jammer genoeg! Ik heb er vanmorgen dus al voor gekozen om het aan mijn leiding gevende te vertellen. Ik wilde dit uitstellen tot sowieso volgende week maar dat kan niet omdat hij vanaf donderdag op vakantie gaat voor 2 weken. Ik heb er vanacht wakker van gelegen wat ik nu moest doen. Ik ben een heel eerlijk persoon en vind het niet eerlijk om dit voor me te houden... Zeker omdat ik er net werk, en ik hierdoor zeker wel laar zien dat ik heeel eerlijk ben. Voor me gevoel is het gewoon niet netjes om het nog zolang voor me te houden en dan bij 10-12 weken te vertellen ik ben zwanger..... Ze gaan dan zeker weten toch twijfelen aan me eerlijkheid of ik het niet al veel langer zelf wist en dan is een groot nadeel denk ik. Hij Reageerde gelukkig heel leuk! hij feleiciteerde me en verzekerde me dat ik me om me baan geen zorgen hoef te maken omdat ze erg blij met me zijn. Ook gaf hij zelf al aan om het voor de rest van het bedrijf nog leker stil te houden als ik dat zelf graag wilde. Wel zei hij dat hij het erg opprijs stelde dat ik het hem nu al liet weten zodat hij alvast een schema kon maken wie wat kan overnemen in de periode van verlof. Dit is namelijk best een drukke tijd in die tijd en daar is nu nog tijd voor en over een maand niet meer want dan gaan wij de super drukke periode in tot Maart 2013. Ook zei hij heel lief dat we tegen de tijd van het verlof maar even moeten kijken hoe en wat ik wil als ons kindje eris. Hij zei waarschijnlijk zal je dan wel een dagje of misschien wel 2 dagen minder willen gaan werken. Maar dat komt allemaal goed zei hij. Ben dus echt opgelucht. En ja als het nu fout gaat dan weet ik niet hoe hij denkt inderdaad en dan zal ik waarschijnlijk snel erna weer zwanger zijn als dat lukt.... Ik ga er niet van uit natuurlijk dus dat bekijk ik dan wel tegen die tijd als het nodig is. Maar me gevoel is zo goed! dat ik er niet vanuit ga. Hoe gaat het met jullie allemaal vandaag? Ben zo benieuwd naar nona der echo!! Hihhihi
SUPER nieuws meis!!!! Ik ben ook heel erg aan het twijfelen, omdat mijn contract in April verloopt en ze moeten me dan een vast contract geven. Heb opzich een hele goede band met de mensen in ons bedrijf, maar ben toch ook bang dat ze me om de 1 of andere reden er toch uit werken omdat ze me een vast contract moeten geven. Aan de andere kant kreeg ik te horen dat het ook kan zijn dat ze je 3 maanden uit dienst zetten en je daarna terug mag komen. Dat zou dus betekenen dat ik dat incl mn zwangerschaps verlof een half jaartje thuis zit. Opzich niet zo erg, maar ben liever aan het werk. Ben dus ook ff aan het twijfelen wanneer ik het moet gaan vertellen, denk eerlijk gezegd dat ik toch nog even tot 12 weken wacht, of in ieder geval tot 22 mei met de eerste echo.
@minnii, wat fijn zeg dat hij het zo goed oppakte zal vast een opluchting zijn! @sher, als je zwanger bent mogen ze je er niet uit werken he @kell, ik pendel zelf en heb een paar pendels van andere
Ik heb niet zoveel verstand van alle regeltjes haha. Begin april stopt mijn contract en 4 januari ben ik uitgerekend. Weet dat niet welke rechten en plichten ik heb en wat zij mij kunnen maken.
minnii, idd fijn dat het gesprek goed ging. je kunt je daar erg druk over maken terwijl t vaak best mee valt. maar zou het idd voor de rest vd collegas even stilhouden. sher, heb vorige keer ook meegedaan met mvm. ik kon helaas op werk niet opvangen dus had helaas elke week niet veel flessen vol. ze mogen je idd niet ontslaan. maar als je contract afloopt kunnen ze er idd wel voor kiezen deze niet te verlengen, ook omdat je een vast contract dan krijgt. ik zou dit even goed uitzoeken. maar ik zou idd even wachten totdat je een echo hebt gehad.
Dames, Net bij vk geweest. Eerste écho ging goed! Het hartje klopt Ben zo ontzettend blij!!! Over twee weken 23-5 weer echo!!!
Wauw Nona, wat een geruststelling zal dit voor je zijn!! Hoe ging het allemaal in zijn werk?? Is daar bovenin dan jouw hummeltje??
@ Nona.... Gefeliciteerd schat... Jezus wat een opluchting moet dit zijn!!! hihihi nu kun je helemaal gaan genieten! Weinig kans meer dat er wat mis gaat mop!! Mooie foto hihhihih. Kreeg je een gewone echo of een inwendige echo? ik 7w5 dus ben hoop ook zo dat alles goed is!!! mooi zeker om alles te zien? Ahhhh echt gaaf...! Hoe ging het allemaal een beetje? duurde het lang? kusssss
Nona wat fijn! En wat een mooie echo! Ik mag vandaag of morgen naar huis voel me een stuk beter! Vanmiddag komt de arts nog even dan weet ik meer. Hoop zo dat ik naar huis kan! Xxxx
Wat een geweldig nieuws!!!!!! Super dat het veel beter gaat! knuffel voor jou!! Heb je ook al een echo gehad? xxxx
Ik zou in jou geval zeker wachten tot na je verlening! Want bedrijven zijb inderdaad al niet makkelijk met vaste aanstellingen..... Dat klopt inderdaad met die drie maande heb ik bij mijn oude werkgever ook een paar keer meegemaakt Maar april is toch al geweest? Of bedoel je 2013? Neem aan van niet want dan is je kleine eral hahahaha Als ze weten dat je zwanger ben mogen ze je er inderdaad niet uitwerken! Gelukkig! Ik zit gelukkig met me verlof goed! Mijn contract loopt tot maart
Hoi Dames, Kon even niet eerder reageren, want moest naar mijn werk. Het duurde ongeveer 20 min, was samen met mijn vriend. Ik had een uitwendige echo en ik schrok want op de grote tv kon ik geen hartactie zien..en zei zij..kijk hier zit hartactie.. Toen keek ik op haar monitor en toen zag ik een knipperlichtje!! Zo mooi om te zien!! Grote ovaal is mijn kindje en dat rondje eronder vruchtvakje Ben zo gelukkig!!!! Ik krijg inderdaad snel weer echo..Ben dan ongeveer 10 weken. Volgens de meting met ik ongeveer 7,4 weken..Maar kon paar dagen langer zijn ook..Het was uitwendige echo dus minder duidelijk qua meting. Ik heb 23-5 termijnecho om 19:40..
Heey meiden, even bijgelezen hier.. @ minni, ik denk dat je het goed gedaan hebt om het eerder te vertellen. meeste werkgevers reageren positief joh. @ nona, wat een mooie echo. nu aftellen voor de volgende echo hihi. @ mariah, wat een goed nieuws zeg. Hoop dat het beter gaat met je en je beebje.. @ sher, heb je je bloeduitslagen al gekregen en? @ andere meiden, hoe is met jullie. wachten is irritant he, I know. @hier, me ei komt er bijna aan. We zijn wel begonnnen met klussen.. vrijdag geklust, zondag geklust.. Ik denk dat me ei donderdag of vrijdag is. volgens mij donderdag.. ik wil morgen(dinsdag) klussen en donderdag? Zit ik dan goed.. of zal ik dinsdag,woensdag,donderdag klussen.? en vrijdag? jeetje ik zit in de knoop.. HEEEELP Trouwens ik heb afgelopen dagen zo een krampachtig iets bij me onderbuik daar.. het doet pijn, gevoelig dus.. Het is nog niet me ei, en ook geen innesteling ofso haha..
nona schat, grote ovaal is je baarmoeder niet je kindje maar ziet er goed uit mop ik had dezelfde destijds , weet zeker dat je nu gerust gesteld bent
Haha ik bedoel niet de allergrootste, maar je hebt twee rondjes in de bm ovaal en rondje haha! Ben zo blij!!! Kan niet wachten haast tot 23-5 Oeh jij kan alweer bijna testen!!!!
Nona, wat een mooie echo!! En wat fijn dat je het hartje hebt kunnen zien. Geweldig! De eerste foto van jullie kindje. Lekker genieten nu. En fijn dat je over 2 weken alweer mag. Spannend zeg, dan kan je goed het verschil zien, dan is het al een echt mensje. Sher, heb jij al iets gehoord???? Nou ik heb ook de dokter gebeld, mag morgen om 14.00 uur komen, dus ben benieuwd. Even alles uitprinten straks of morgen van cyclus gegevens en temperatuur e.d. Zal ik ook echt mijn ovu testjes mee moeten nemen?? Wil namelijk proberen om het overzichtje van FF mee te nemen en in principe staat daar ook op wanneer ik positieve ovu had e.d. Ben echt benieuwd.
@ marriah: Hoop dat je snel naar huis kan, goed dat je je beter voelt.... hopelijk blijft dat ook zo. @ orchidee: goed dat je het erbij zegt, haha!! Ik dacht dat die grote ovaal inderdaad het kindje was, ik lette niet op wat erin zat, haha!! @ roosje: ik denk dat je met dinsdag en donderdag dan wel goed zit hoor! Maar een dagje extra kan volgens mij ook geen kwaad hoor, dus als jullie "in the mood" zijn zou ik er gewoon van genieten! :-D @ nona: Jippie!! Ben echt blij voor je! Nu voluit genieten!!
@ Charise, wat goed nieuws meid!! Denk niet dat je je ovutesten mee hoeft te nemen. Als alles bij FF staat is dat prima toch Hopelijk heb je snel duidelijkheid! @ Vivian, Ja ik ben ook echt zo gelukkig en helemaal geliefd!! @ chinese geslachtsbepaling, volgens de chinese kalender krijg ik een meisje..Hetgeen wat ook gependeld is en ook hetgeen wat mijn voorgevoel zegt! Oeeh ben zo verliefd..kan alleen nog maar kijken naar die foto!! Zou zo graag op FB willen zetten, maar dat is nog niet handig..Daarnaast kan ik niet wachten tot volgende echo!! Nog 2 weken!! pff wat duurt dat lang @ combinatietest, ik ga denk ik wel combinatietest doen Hebben jullie daar al over nagedacht?
@ Nona: WAUWWWWWW gefeliciteerd meis!!! wat een opluchting he!!!! @ mini: Nee mijn contract verloopt april 2013, even uitzoeken tot wanneer ik dan verlof heb. @ mariahh: wat fijn meis dat je naar huis mag!! dat heb je wel verdiend hoor en dan lekker genieten!! @ iedereen: Ik heb mijn uitslagen bijna allemaal binnen en ik heb GOED nieuwe...eindelijk haha. Mijn HCG was toen ik 4 weken was 74 en met 4 weken en 5 dagen was het 951!!!!! Mijn B12 was ook goed en vitamine D krijg ik volgende week ergens. Al met al ben nu dus gelukkig een beetje gerust gesteld