@Nonaches Omdat ik opeens veel witvloed had. en had berekend dat mn vruchtbare dagen nu waren hoezo ?
@ huisje, omdat witte vloed niet perse duidt op dat je eisprong is geweest..Ik heb namelijk ook (als je mijn temperatuurkaartje bekijkt) meerdere dagen vloed..en moment dat het kleverig was als eiwit (3 dagen)..was één van die dagen mijn eisprong.. dus misschien komt je eisprong wel over paar dagen, dus zodra jeje vriend ziet, zou ik meteen klussen!! Ik kan ook voelen of je bmm open of dicht is...zodra die nog open is als je kunt klussen, bestaat er nog een kans! ik wens je veel succes en hoop het voor je! Let us knoww
@Nonaches ohzo. nee dat snap ik . dat er op meer kan zijn dan alleen eisprong. maar het was echt kleverig. en t leek wel alsof ik bijna leeg liep zon raar gevoel. alsof ik ongesteld was. maar het was gewoon witvloed. maar dit is eerste x dat ik eigenlijk ermee bezig ben om het te berekenen. en hopen dat het dit keer wel raak is.. ik ben ook al van november gestopt met de pil. omdat we kinderwens hebben. & omdat ik natuurlijk wist dat ik komend weekend niet kon klussen. wou ik gewoon graag weten of het wel mogelijk was om zwanger te worden. als je paar dagen van te voren deed.. en dan specifiek 3 dagen ervoor. en wil je natuurlijk weten of het mogelijk is. en ga je weer afvragen.. alvast bedankt !
@Nonaches Ja ik hoop het ook. maar kans zit er haast te klein in. hmm.. Jaa ik weet hoe het is.. je wilt gewoon weten of er een kleintje in je groeit.. de keus moet je natuurlijk zelf maken. Is dit trouwens je eerste kindje ? Ik duim wel voor je..
Goeiemorgen!! Ja ik heb getest... maar negatief, zoals te verwachten was. Nou nu wacht ik echt nog een paar dagen hoor! Voor mij is het gewoon nog veel te vroeg, zit nu op 9 DPO.
@ huisje, ja is mijn eerste kindje voor jou ook? @ Charise, wat jammer!!! Ik heb nog niks gedaan, ik durf niet haha ...
Jammer Nona! Maar goed misschien is het ook nog te vroeg? Sommige testen pas later positief he?! Maarja snap wel dat je baalt, het zou leuker zijn als je nu al een posi test te hebben, ook al is het heel licht. Nog even een paar dagen in spanning zitten!
ik baal der van dat ik het heb gedaan..Ik maak mezelf hierzo gek mee.. ik ga nu wachten tot 19-3 met testen! dan is 19 DPO en dan zou ik aan mijn temperatuur iets kunnen zien.. dan ben ik ook 5 dagen overtijd! Ik ga ook niet meer eerder testen!!
Knap van je Nona als je dat volhoudt! Maar wel slim misschien. Ik ga ook echt proberen niet voor zaterdag of zondag te testen.
Ja is heel lastig, maar FF geeft aan dat test date 19-3 moet zijn.. dus beter dat ik het dan doe als ik dan nog niet ongi ben..Je kan gelukkig al veel zien adhv je temperatuur. Zolang hij hoog blijft, is er moed!!!! Wel kut van de negatieve testen he
@Nonaches. Ja ook mijn eerste. pff. wel balen zeg maar wel goed van je dat je de moed niet opgeeft ! wie weet. hoop t zo voor je
@ huisje, ja het is best zwaar hoor!! ben bang dat het weer volgende ronde wordt voor mij Ik had gewoon niet moeten testen, want ik wist de uitslag al hoop het ook voor jou!!
meiden heb een vraag mijn man was deze week weggeweest.. ennuh ik voelde iets steken bij mijn linker en wist dat het mijn ei was als ik klus vandaag met mijn man heeft het nut of niet? had heel erg gehoopt deze maand zou zijn en vind kei jammer dat deze week niet hebben geklust mrgoed sorry van typen etc zit op mijn tel anyoneeee help?
Als je ei al geweest is, is de kans al kleiner (ei overleeft ongeveer 24 uur)..dus dan ben je waarschijnlijk te laat..
@Nonaches. wie weet... is er nog kans.. nonaches Ik hoop voor je van wel.. over mij ben ik helemaal niet bezig moet maar wachten tot de volgende ronde. kans is te klein dat t wel zo is.. dus ga er niet op hopen wat ik dus wel doe. maar eigenlijk onmogelijk is maar goed. ik ben en blijf een vrouw.. haha
@Yasmina, wanneer is je ei geweest dan denk je? Als je bijv gister wat voelde bij je eierstokken kan het best nog wel. En als je wat voelt hoeft het niet altijd zo te zijn dat ie al gesprongen is. Ik had namelijk een week voor dat mijn ei kwam al af en toe wat gevoelt bij mijn eierstokken. En ik dacht oh daar is mijn ei, maar testjes waren maar heeel licht positief. Dus snapte het niet. Pas 4/5 dagen later 2 dagen een KNAL positieve ovulatie test. Maar ben vanaf dat ik wat voelde aan het klussen geslagen. Dus gewoon lekker klussen en dan zie je het wel @Nona, bij mij geeft FF aan dat ik 17 maart moet testen. Dat is zondag dus. Want volgens FF heb ik vrijdags mijn eisprong gehad, al denk ik zelf dat het dus iets later is geweest. Ach ja we wachten af... Doe jij trouwens een opleiding of werk je? En wat doe je zoal? @huisje, spannend ook voor jou, al is de kans klein, maar goed elke kans is er 1 toch? Wanneer zou jij kunnen testen?
Hoi meiden, Ik ben helaas vanmiddag ongesteld geworden..... op naar ronde 7! Ik moet zeggen dat de tijd met 2 weken wachten langzaam gaat, maar het feit dat we nu alweer ronde 7 in gaan vind ik best snel...... nog 5 rondes misschieten en dan is de stap van de huisarts er..... Hopen dat we nog gaan raak gaan schieten voordat het zover is! Hoe gaat het met de meiden nog op de wachtbank? Liefs, Vivian