Nou, ik heb een afspraak gemaakt met de verloskundige. Op 31 mei heb ik intake en eerste echo, dan ben ik 8 weken..... nog 3 weken wachten.... spannend!!!
Ik zou vandaag niet en morgen wel.. Kwaliteit van sperma gaat niet achteruit, maar hoeveelheid is minder.. Dus je verkleint je kans. ALs je morgen je ei verwacht, zou ik morgen klussen en dan zaterdag weer..Sperma blijft 72 uur in leven namelijk.. Nog tip: nooit klaarkomen voordat de man klaar is gekomen. Want door klaarkomen spant je bm samen en dan sluit de bm, dit kan enkele uren duren..Dus dat is zonde..Ik kwam altijd nadat mijn vriend was gekomen klaar ..Dan geef je extra duwtje in de rug! @ Vivian, Oeeh spannend meid!! Dit is echt nog erger dan wachten op je NOD!! Je zit continue maar op een wachtbankje hahaha!
Ja Nona, ik vind die anderhalve week dat ik weet dat we zwanger zijn al lang duren, haha!! Volgens mijn eigen berekeningen ben ik 10 januari uitgerekend. Misschien dat dat nog veranderd, huisarts dacht misschien al iets langer omdat ik zo vroeg positief testte. Hoe gaat het met jou? Al wat zekerder na die echo?
Spannend hoor, ik zou tot termijnecho gewoon 10 jan aanhouden! Ja ben wel iets zekerder, maar toch nog best bang! Hoop dat snel bij de 12 weken ben.. Liefste heb ik elke week echo hahahha!
Haha! Ja, als dat zou kunnen inderdaad!! Tot nu toe voelt het allemaal goed, maar vind het echt doodeng! Zou ook erg blij zijn als we voorbij die 12 weken zijn......
Oooh vivian wachten wachten en nog eens wachten he.. Ik wens je geduld en succes meid.. Hoop dat je beebje vastplakt aan jou hihi.. @ nona, Oke dan lieverd.. bedankt.. @ klaarkomen, ik heb zowiezo moeite met klaarkomen tijdens klussen dus na hem klaarkomen is moeilijker. Met handwerk gaat het wel dus hij doet het bij mij voordat we klussen.. Maar tijdens mijn vruchtbare dagen probeer ik na hem klaar te komen maar gaat gewoon niet.. Met handwerk is ook niet echt handig en fijn denk ik omdat je dan als die zaad wegveegt haha.. Maar hoe gaat het dan precies. Is het niet moeilijk na het klaarkomen van het man zelf klaar te komen.
ik kan ook niet klaarkomen tijdens klussen. wat ik dan soms doe is gewoon missionaris standje. dan mijn vriend, hij blijft in mij zitten en ik maak het dan zelf met de hand af. sorry voor het verhaal. het werkt ook niet altijd
@ roosje: Ja ik hoop het ook! @ klaarkomen: ik vond het ook wel lastig om erna klaar te komen, kwam ik ook pas net de laatste ronde achter dat het niet handig was om ervoor al klaar te komen..... heeft misschien geholpen dus?!! Nadat hij is gekomen op je rug blijven liggen zodat het zaad er niet uit loopt werkte wel bij ons...... en dan weer even alle aandacht naar jou!
Je moet je altijd uitwenidg stimuleren, want anders haal je zaad weg. Wat ik altijd deed.. Als mijn vriend was klaargekomen, wachten tot hij slap werd...dan kussen onder de kont en maakte ik het zelf af..Dat gaat sneller en is ook minder leuk, want dan wordt het zo'n moetje met klaarkomen..Dus dan maar snel ff zelf..Dat heeft geholpen Pff ben weer lekker misselijk zeg!! Ik heb ook een drukkend onderbuik gevoel!!
nona zo ongeveer doe ik het ook. alleen van het weekend toch even een hulp middel nodig. mijn vriend ging daarna gewoon in bed verder met tv kijken. kon het toen dus echt niet hoor. met zelf doen heb ik echt geen moeite maar niet met iemand naast me die gewoon tv ligt te kijken, erg raar en ook niet opwindend
Ja dat begrijp ik!! Echt not done!! Mijn vriend ging altijd naar de badkamer, dus dan heb ik 10 min...nou dat lukte wel!!
hier net zo, als we klaar zijn gaat hij altijd naar de badkamer om te plassen ofzo? doekje, washandje bla bla, en ondertussen ben ik al lang en breed gekomen met mijn kont boven op het kussen
jullie zetten mij aan het denken, klaarkomen tijdens het voorspel ook not done?? want dan skippen we dat vanaf nu, klaarkomen tijdens klussen zelf lukt amper dus daar maak ik me niet druk over, achteraf doe ik sowieso altijd al maar voorspel kan dus ook beter van niet
Nee tijdens voorspel NOT done..Je baarmoeder sluit dan!! Kijk is wel lekkerste, maarja als je bezig bent, is het voor de vrouw iets meer een moetje dan een man Ookal wordt dat nooit zo gezien hahahah!
Hahaha!! Ik kwam ook meestal met het het voorspel al..... deze ronde erna..... en voila..... zwanger! Kan natuurlijk ook toeval zijn......
Ik mis de I LIKE Button hahaha! Ik heb het weleens eerder genoemd in topic..maar wellicht dat je dan nog niet aan meelezen was! @Vivian, Toeval toeval, kan maar het is bewezen dat je het een extra zetje geeft