wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonaches, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Charise, Ik doe een opleiding at universiteit amsterdam en werk daarnaast bij groot bedrijf. Doe deeltijd. Wat doe jij dan??

We wachten inderdaad af, ik heb last van steken in mijn buik en vagina :s cremeachtig vloed wat er gewoon uitloopt, alsof je ongi bent, alleen dan komt er witte vloed uit :p klinkt heel fris! Dus hopen op positieve test 19-3, want ben die symptomen zonder resultaat echt zat :(

@ vivian, jammer meid!! Hopelijk volgende ronde meer geluk..blijf je nog wel meelezen ??

fijne avond damess..

x

2. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @Nonaches: Wat spannend en tuurlijk blijf ik meelezen, ben benieuwd hoe het met jullie gaat.... ik zal duimen in ieder geval!!

3. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ vivian, ja heel spannend, maa rook frustrerend!

4. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    @ charishe , ik heb vandaag mijn ei gevoeld ..ik heb dat gevoel heel vaak dus vandaar..maar had vanaf maandag slijmverlies dat erg rekbaar was terwijl ik al die tijden heel erg droog was vandaar ik merkte dat mijn ei komt ..alleen de probleem was mijn man was weggeweest al die tijd voor werk en hij komt zo thuis en vanmiddag heb ik mijn ei gevoeld.. dus? wat denk je ? nog kans ? en what bout tomorrow (schaam schaam)
    ben niet echt prof vndaar dat ik jullie vraagg

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    @Vivian, wat ontzettend rot zeg! Hopelijk meer geluk deze ronde!

@Nona, gaaf hoor, bevalt het goed? werken en leren?
    Ik werk nu als Verzorgende in een verzorgingshuis, maar ben bezig met mijn verpleegkundige opleiding af te maken en ben in november klaar als het goed is. ;)
    Ja apart van die kwaaltjes die je kan hebben. Ik heb het elke keer zo koud! Het voelt anders onder in mijn buik, maar kan het niet echt beschrijven wat dan. Ik weet het gewoon echt niet!!
    Afwachten dus maar.

@Yasminaa, als je vandaag je ei hebt gehad dan kan je zeker vandaag nog klussen met positief resultaat! Dus zoveel mogelijk klussen vandaag en morgen e.d. ;)

6. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    dankje je bent een schat!:D

7. huisje

huisje Lid

7 jan 2012
    39
    0
    0
    NULL
    Limburg
    @Charise
    Pas over 2 weken..

@Vivian
    Jammer zeg.

8. huisje

huisje Lid

7 jan 2012
    39
    0
    0
    NULL
    Limburg
    @Nonaches
    Ik ben nu weer kurk droog ( qua witvloed ofja niet zo nat/veel *sorry* ) zou het dan toch betekenen dat mijn eisprong rond de 10e was ?
    Want mijn berekening gaf aan 10 - minst vruchtbaarst
    13 - meest vruchtbaarst.
    en het is nu al de 12e en ben droog.

9. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ huisje, ja dat kan, maar als je twee vingers inbrengt en dan knijpt (zachtjes) in je bmm dan komt er slijm vrij. Als dat eiwit is komt je ei..

@ charise,ja werken plus studeren bevalt perfect!!

@ vivian, ik kom jouw vergezellen in nieuwe ronde, vandaag komt mijn óngi. Heb krampen en mijn temperatuur is gekelderd:(

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    @Nona, neeee wat balen!! :( Zie idd je kaartje. Wat rot zeg.

Hier vanmorgen ineens wat krampen gehad, maar was maar even, wel heel anders als ongi kramp. En zakte al wel snel af, moest ook nodig plassen en af en toe leken het ineens mijn darmen.
    En ik ben misselijk! Aan de ene kant lijkt het alsof ik te veel gegeten heb, en aan de andere kant heb ik trek, maar lekker is het niet!
    Temp is hier wel ietsje gedaalt, maar nog steeds hoger als normaal. Zit nu op 10 DPO, dus ja nog steeds afwachten.

11. huisje

huisje Lid

7 jan 2012
    39
    0
    0
    NULL
    Limburg
    @Nona. wat jammer..
    op naar de volgende ronde..
    teleurstelling is altijd erg. als je zo graag wilt.

12. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Charise, Ja die klachten herken ik. had ik afgelopen dagen ook.
    Mijn ongi is nog niet doorgebroken » Dus op spotting gezet..maar denk dat hij morgen of overmorgen doorbreekt. Dus bijna nieuwe ronde, nieuwe kansen ;)

@ huisje ben iig blij dat mijn cyclus normaal is...Had ook heel anders kunnen zijn!!

fijne avond dames!

13. donni

donni Lid

3 jan 2012
    44
    0
    0
    Hoi Allemaal!!!

Kan iemand mj advies geven??
    Ik heb vorige week dinsdag nog geklust, do om 12:00 een positieve ovulatie test gehad en om 16:00 die dag geklust.
    De volgende dag ( vrijdag dus) was mn ovu test netatief.

Hebben we dat zo goed gedaan??

14. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ donni, ja zeker! als je om de dag klust, kun je haast je ei niet missen. Sperma blijft ongeveer 72 uur leven. En je hebt daarnaast ook op de dag zelf geklusd! Ik hoop het voor je!

15. donni

donni Lid

3 jan 2012
    44
    0
    0
    thx voor je reactie!! waar kan je je banner ook alwer veranderen??

16. donni

donni Lid

3 jan 2012
    44
    0
    0
    he ik zie dat we ongeveer net zo lang bezig zijn?
    Dit was de eerste keer dat ikovulatie testen gebruikte..jij gedaan?

Ja di geklust...do een vette positieve ovu test en 3 uur daarna geklust...zou moeten werken zo...

Jij kan al over 3 dagen testen zie ik! spannend! al een vermoeden? kwaaltjes?

17. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Echt vervelend Nona, maarja inderdaad toch ook wel fijn dat je weer een goede normale cyclus hebt dan.
    Ik hoop dat het raak is, anders heb ik dus gewoon weer een lange cyclus van 43/44 dagen :S Echt balen.
    Slik nu wel zwanger worden vitamines van de etos, en die schijnen bij sommige wel een mooie cyclus te geven, dus hoop dat het dan bij mij ook helpt.
    Maarja goed ik blijf nog even positief en stiekem een beetje hopen op een posi test over een paar dagen. ;)

@Donni, ja dan heb je goed geklust, zou het wel even nog volhouden de komende dagen, het klussen.

18. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ donni, gister bruin slijm verlies..dus ongi komt..breekt 1 deze dagen door. Ik heb deze ronden tempen en ovutesten gedaan. Helaas geen baat.

@charise, ik slikte ook zwanger worden etos (zijn op sinds gister), dr maand ervoor heb ik overgeslagen en dat leverde cyclus op van 36, nu weer rond 28/29.. Ben heel positief over!!

Hoop voor je dat raak is, beiden !

Fijne dag

19. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    He charise,

Ik zou me ook graag willen laten pendelen, mssr kan geen.oproep doen..hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?

20. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ charise, je tempkaartje ziet er goed uit!!
    hopelijk daalt hij morgen niet net zoals de mijne..

Deel Deze Pagina