wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonaches, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Roosje, ja dat stippelkruis geeft ie omdat FF het ook niet helemaal zeker weet. Dit is de eerste keer dat je het doet dus vandaar is het een soort "gok".
    Maar gewoon alles bij blijven houden ook volgende cyclussen (als dat nodig is, dat hopen we niet natuurlijk ;) ). Dan krijg je vanzelf een goed kruis.
    Als je gewoon regelmatig klust dan komt het vanzelf wel goed. Maar het is wel vervelend als je zelf nog twijfelt over je ei, want ja het kan wel verschil maken met wanneer je moet testen.
    Al geeft FF vaak aan dat je pas 18 dagen na je ei moet testen. ;)

Ik had tijdje terug ook hoor dat FF een kruis gaf, maar ik had zelf het idee dat mijn ei pas 1 a 2 dagen later was, omdat ik mijn eisprong ook voel.

Dus lekker even door tempen en hopelijk snel meer duidelijkheid, of gewoon lekker over 2 weken een positieve test. ;)

2. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Jaa ik ga het gewoon verder bijhouden. Misschien dat ik nog een ei krijg haha. Maar nu geeft hij op dag 13 aan dus dat is eerder, me nod was was 25 mei nu staat er testen op 27 mei. Moet tog eerder zijn. Maar ja pff ik zie wel aankomende dagen..
    Hoe is het met jou, wanneer krijg je uitslag.

3. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

@twilight, ja ongelooflijk, dacht eerst ook dat is niets voor mij maar toen een mede zp'er een filmpje op fb zette ben ik helemaal verslaafd, tranen met tuiten zonder dat ik het ooit maar 1x gezien heb, of het nu door het deuntje kwam of door de korte fragmenten dat weet ik niet maar het heeft me diep geraakt, overduidelijk dat ik twilight dus moet kijken zonder mijn man want die lacht me vierkant uit als ik een potje zit te janken voor de tv :)

wil ook heel graag de boeken lezen misschien zelfs liever eerst de boeken en dan pas de films maar ja momenteel geen geld om ze te kopen en volgens mij niemand in omgeving die ze ook leest, we zien wel

@tempen, kan je er echt niet mee helpen sorry

@hier, even door de stad geweest en wat licht huishoudelijk werk gedaan, ben gewoon helemaal van slag :)

4. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Orchideetje, heb je een iphone of iets?? Want dan kan je boeken lezen op je telefoon. En ik heb die boeken wel voor je, dan kan ik ze doormailen en kan je ze op je telefoon zetten. Ik heb ze toen ook via iemand hier gezien.
    Welk filmpje heb je gezien, heb je nog een link of niet? Ben ik wel benieuwd naar nu hihi.
    We zullen trouwens ongeveer tegelijk op het wachtbankje komen te zitten, als mijn cyclus niet raar gaat doen. Zal wel iets van een weekje verschil in zitten, maar toch nog een beetje bij elkaar in de buurt. ;) Hopelijk beide een positieve test, dan schelen wij maar een weekje in zwangerschap straks.

Roosje, omdat je nieuw bent bij FF, kent hij je cyclus nog niet, en dan zeggen ze de testdatum iets van 18 dagen na je ei. Om zo niet te vroeg te gaan testen.

5. orchideetje

@charise, nee geen iphone helaas heb galaxy, zal het linkje erbij zetten, en inderdaad we zitten gelijk denk ik, laten we hopen dat we beide een positieve test hebben! wanneer is je nod?

Twilight 4 Partie 2 Reneesmée - YouTube

dit was het filmpje ;)

6. orchideetje

geen idee van het filmpje wat dan ook maar krijg er kippenvel van en de tranen lopen over mijn wangen, maar waar dat door komt kan ik echt niet plaatsen, hormonen?? ;)

7. orchideetje

hij is trouwens wel heel mooi die onderste quote, gooi hem even op fb ;) :)

8. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    heb t filmpje even bekeken.
    gaat over het laatste deel. al herken ik niet alles uit het boek.mooi filmpje.

net met de hond naar t bos geweest, ff uitwaaien.
    stenen en zand voor de tuin is er dus we kunnen we eindelijk aan de tuin beginnen.

ben hele dag al misselijk, ws maak ik mezelf misselijk.
    heb voor t eerst een early predictor test gehaald

9. orchideetje

wie zal het zeggen kell, ik heb gependeld voor mei voor jou dus wie weet :)

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Mooi filmpje ja, maar heb wel mooiere gezien. :D
    Veel beelden zijn ook niet van Twilight. Het is meer een filmpje dat iemand heeft gemaakt zodat het lijkt alsof het het laatste deel van de film is die nog in de bios moet komen.
    Maar dan nog zijn de beelden mooi hoor. ;)

Je moet ze echt gaan kijken die films! :D

Mijn NOD, ik weet niet wanneer die is, ligt er aan wanneer mijn ei komt. ;) Als mijn ei op dag 30 komt dan is mijn NOD op 14 juni.
    Dat duurt echt nog een eeuwigheid voor het zover is. ;)
    Maarja ik hou mezelf maar voor, nog ongeveer 2 lange cyclussen en dan ga ik gewoon terug naar de dokter voor een verwijzing. ;)

En ja die quote is ook echt mooi. :D
    Ik wil dat in de toekomst misschien wel laten tatoeëren met de namen van mijn kindjes erbij.

11. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ik wil ook gependeld worden wie doet het allemaaal :D

12. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    orchideetje,

ja je hebt mei gependeld, vandaar dat ik er nu zo mee bezig ben.
    als je nog iemand anders we er die pendeld, voor een second opinion?
    en ws ook symptomen zie of voel die er niet zijn maar zullen zien.

dacht idd wel dat er andere beelden tussen zaten.
    ben echt benieuwd naar het laatste deel

13. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ik pendel niet hoor... 1x geprobeerd haha, maar dat was fout.
    Zou wel gependeld willen worden hoor. ;)

14. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    roosje, ik kan er ook nog niet goed achter komen wie dr allemaal pendelen.
    weet dat t pendelforum weer open gaat maar ook niet wanneer

15. orchideetje

linkjes?? :)

moment speaking zijn breaking dawn en new moon binnen gekomen nog wachten op twilight en eclipse :D :D :D nu alleen die boeken nog zien te regelen!

mijn nod de 10e charise! we lopen bijna gelijk!

hele mooie gedachte om het te laten tattoeeren!!

16. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Meid zonnebank en zon veel vermijden, want die vlekken (zwangerschapsmasker) gaat pas weg paar weken na de bevalling...Dus beter kun je het niet doen. Verder geen schade aan je beebje!

17. orchideetje

nona, hoe is het met de misselijkheid mop?

18. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Twilight - Edward & Bella - Twilight Soundtrack (River Flows in You by Yiruma) - YouTube

Breaking Dawn- Edward And Bella..Turning Page

Bonus Wedding Video Bella and Edward HD - YouTube

Uhmm... nouja ondertussen doe ik ook 88 dingen tegelijk :p

Op naar onze positieve test he meid!!!! :D:D
    Heb d'r zin in.
    En ja snel gaan kijken hoor die films. ;)
    Enne misschien kan je voor de boeken eens op marktplaats kijken?
    Ik wil ze zelf ook in echte boeken hebben, en ook de DVD's wil ik hebben. (Heb ze nu alleen gedownload op comp).

Heb trouwens ook een boekje dat heet: Directors Notebook. Erg leuk. Staan allemaal dingen in hoe ze gefilmd hebben en waar e.d. Allemaal van die krabbeltjes van de regisseur.

19. orchideetje

ga straks de filmpjes even kijken maar bruiloften in films kan ik niet tegen die zijn altijd zoooo mooi :)

en ja op naar die posi test! we gaan ervoor!

ja zat zelf ook te denken om de boeken via mp te kijken, straks maar even doen als het rustig blijft op zp ;)

20. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    We zien wel joh met pendelen hihi.

Ik heb nu opeens last soort van ongi pijn pff. Me ei ??? Ahaha ik word gek.

Deel Deze Pagina