wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonaches, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

@charise, hihi had ook niet andrs verwacht schat! :D

@nona, buikje? FOTO!!!!!!!!!!!! :p

2. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    ja ik wacht ook op fotos van buikjes.
    ik vond dat ik toen ook al een best darmen buikje had.
    maar ging mn buik dan ook niet meer inhouden dus dat zal t wel zijn geweest.
    hier nog n uurtje ff flink er tegen aan en dan zit mn werkdag erop.
    morgen dan de kraamvisite.

heb ontzettend last vd rug, moet mams morgen maar ff los maken want kon volgende week pas fysio terecht.

ga woensdag denk ik testen met de early test maar durf eigenlijk niet.
    bang voor de teleurstelling!truste allemaal

3. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Buikfoto houden jullie tegoed ladies!! Ga morgen maken..lig nu al in bedje

4. orchideetje

spannend kell! veel plezier morgen bij kraambezoek!

@hier, beetje depri, begint ineens te dagen over mijn vmk, moet ik helemaal niet doen maar zijn allemaal van die kleine dingen, als dat goed was blijven gaan dan had ik zondag over 2 wk 12 wk geweest de dag dat we met onze beste vrienden uit eten gaan omdat hij haar ten huwelijk gaat vragen, het hartje had geklopt op de verjaardag van ons meissie en ik zou uitgerekend zijn tussen onze trouwdag en mijn verjaardag in :(
    niuewe ronde dus moederdagkadootje voor mezelf dan maar, helaas heb ik de moederdagtest ook niet mogen uitvoeren, ben eigenlijk best wel een beetje verdrietig nu, maar ja morgen zonnetje en lekker genieten met mijn meissie in de zon en wat knutselen als ver laat moederdagkado :)

5. orchideetje

slaap lekker, wij gaan ook zo!

6. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Nona, ja wondje is vervelend ja, maar voel er eigenlijk met plassen niet heel veel van. Maar dat heb ik wel eens gehad ja, dat bijt lekker. Iets waar ik dan niet naar uit zie na de bevalling hihi.
    Ik dacht al wel dat je druk was dit weekend. En leuk dat het echte (leukere) werk begonnen is. Al is het wel een heel gedoe om alles uiteindelijk een plekje te geven. Wanneer gaan jullie er wonen? Of woon je er al?
    Enne ben ook benieuwd naar je buikje hoor. ;)

Spannend Kell, hoop op een posi test...

Ik heb trouwens weer ovutestjes ingeslagen haha. Was aanbieding, dus tig testen erbij, en dan ook nog zwangerschaps testen erbij.. Durf niet eens te zeggen hoeveel zw testen ik nu heb.
    Enne ik ga vanaf nu toch maar om 06.00 uur testen, ga tijden ff aanpassen en in notitie zetten dat ik tijden veranderd heb.
    Als ik moet wachten tot volgende ronde duurt nog een eeuwigheid. En m'n ei is nu toch nog niet.

7. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    @ charise, je moet best lang wachten he voor je ei, echt balen joh, wanneer kreeg je nou de uitslag van bloed prikken. ik heb etos zwanger worden pillen gekocht, weet niet of het helpt haha.

@ nona, oooh huisje is af, leuk hoorr.. Hoe gaat het met beebje?
    @kell, nou spannend hoor, ik moet wachten haha.
    @ orchideetje, ik begrijp je helemaal. Duim echt voor je dat het raak is. mijn man is 27 mei jarig, ik wil hem een beebje kado geven haha dus hoop dat het raak is..

8. orchideetje

hihi goed bezig charise!

hier, gaan naar bed, slaap lekker all!

9. orchideetje

ik hoop dat je je man dat kado kan geven roosje! :)

10. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Dankjewelll orchi, en slaap lekker xx

11. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Orchideetje, lastig zijn dat soort dingen he... :( Ik heb dat ook een tijd gehad na de miskraam. Bepaalde data en dagen dat ik er aan dacht. Nu is het bijv ook bijna 15 mei en dan is het voor mij 3 jaar geleden dat ik de miskraam kreeg. Dus 3 jaar geleden zat er nu een wondertje in mijn buik.. Had het zo gaaf gevonden als dat nu dus weer het geval was. Maarja dat is niet zo, dus we gaan weer door. ;)
    Maar voor jou is het nog maar zo kort geleden dus dan is het logisch dat je er nog zo bij stil staat, dat is ook niet erg.

Roosje, ja ik moet heel lang wachten op mijn eitje ja. :( Ik heb ook die etos zwanger worden pillen, bij mij word m'n cyclus niet korter ofzo, maarja ik slik ze wel gewoon. Zit alles in en ook foliumzuur dus kwaad kan het niet.
    Ik ga morgen denk ik bellen naar de dokter 's middags, maar weet niet of het al binnen is, het is denk ik wat vroeg.
    Want er moesten ongeveer 4 werkdagen tussen zitten en heb pas eind van de dag woensdag geprikt. Hihi, maarja niet geschoten is altijd mis. ;)

Ik kijk nog even oeps een zesling, en dan ook lekker slapen. ;)
    Morgen geen school en manlief ook vrij, dus even lekker aan de slag in huis, en boodschappen en alles en beetje relaxen hihi.

12. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hoi meiden, morgen weer werken yes haha heb er echt zin in hier ook al een buikje! Zal binnenkort een foto posten xxxxxx

13. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Mariahh, veel succes morgen! :D En ben ook benieuwd naar je buikje.
    En nog eventjes en dan ben je 10 weekjes! :D

14. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Charise, Ja het leuke werk is begonnen.. Ik heb binnenkort tentamens en mijn vriend en ik kunnen nog niet uit heemstede verhuizen ( te weinig tijd) Dus doen nu kleine dingen en kopen elk weekend wat! We willen in juli echt definitief erin :D

@ Roosje, het gaat hopelijk goed met mijn beebje..Ik mag het over 10 dagen weer zien :D!! Lekker kort weekje, donderdag en vrijdag vrij..Dus dan gaat tijd lekker rap!!

@ MIsselijkheid, ja tuurlijk het is avond en begin weer mega misselijk te worden :(

Ik ga slapen dames, morgen weer erg vroeg op!!

Heb jullie gemist!!

xxx

15. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Oeeeeeh dinsdag alweer mijlpaal!! 9 weken zwanger dan..Hoop zo dat alles goed blijft gaan!! Als mijn tweede echo goed is bij 10 weken, dan ga ik het op werk bekend maken:D en aan iedereeeeeeeeen!!!

16. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ooooh nona leuk leuk :D hihi
    nu herinner ik je vraag. ik temp rectaal. ik vind me tempkaart echt raar joh hihihi

17. orchideetje

@charise, ja is behoorlijk lastig, zijn meer momenten dat ik er niet dan wel aan denk hoor, maar soms zijn er van die dingen die je weer helpen herinneren en je vervolgens weer beide benen op de grond zetten ;) wat heerlijk zeg vandaag samen een dagje thuis :) geniet er maar van!

@nona, 9 weekjes joepie! heb je het nog tegen niemand gezegd trouwens?

@mariah, jij ook al bijna 10 weken! leuk hoor en inderdaad foto!

@hier, snel terug mijn bed in ;)

18. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    ik snap t helemaal, heb ook veel van die momenten.
    ik zou nu nl bijna 20 wk zijn geweest. dus zou eventueel het geslacht weten, al willen we dat niet.
    ook zou ik een aardig buikje hebben.
    en idd met moederdag en apparte dingen dat je er weer aan herinnerd wordt.

hier vandaag mn vrije dag, ff boodschappen doen en ws met hond ff naar dierenarts

19. orchideetje

kell, ja de grote dingen zeg maar, 20 wk, uitgerekend etc

wat is er met de hond? niets ernstigs hoop ik?

@all, wat een weertje he dames, zal hier niet veel zijn want de planning is hele dag buiten tot ik verbrand ben ;)

20. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Goedemorgen dames,

@ orchideetje, jawel..tegen ouders en goede vriendinnen en vriend..maar wel tegen weinig personen!

@ Roosje, ja ik vind je tempkaartje apart..Jammer dat je dag 13 geen ovutest hebt gedaan..Ik denk dat die wel positief was en dat je ei inderdaad is geweest..Dus als je geklusd hebt, dan zul je wel goed zitten!

@ hier, weer lekker aan werk + dingen regelen voor koophuis:(

Deel Deze Pagina