wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonaches, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Hey schat....

Jaaaaa bijna 22 mei!!!! Hihihih zo spannend!!!!
    Ja voel me goed! echt nog geen misselijkheid te bekenen.... ( Gelukkig ) Wel raar he....?!? Ben echt alleen heel moe soms en savonds soms wat opboeren maar veder niks.....Ja ben onwijs zenuwachtig als ik eraan denk...! Hoop zo dat alles goed is en het hartje klopt!!

Kreeg jij de eerste binnenwaards? of gewoon via je buik? Ben benieuwd hoelang het duurd ook... Echt spannend!
    We hebben allebij lekker vrij genomen dus maken er een leuke dag van!!! This ook wel een hele spannende dag natuurlijk..... Ahh was het maar al zover...

Ben bang dat dit weekend ook niet zo snel zal gaan..... Manlief is er niet dus best saai.... Maarja ook wel weer even lekker rustig ontspannen....

Wat doen jullie eigelijk allemaal met drinken de hele dag?
    Ik ben echt een thee, en cola light mens maar daar zit allebij caffiene in..... Wat drinken jullie zoal? Nu drink ik rooibos thee soms dat is caffiene vrij en bijna geen cola light maar maar daar heb ik wel moeite mee.....

Voor me zwangerschap dronk ik zeker 6 blikjes redbull light op een dag.... Dat heb ik sinds me zwangerschap niet meer aangeraakt want dat is echt heeel slecht dat weet ik.

Werkse allemaal.... Hier is het een hele rustige periode verveel me dood soms echt niet leuk! dan kan je het beter heeeeeeel druk hebben dan vliegt je tijd voorbij.;)

2. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ik kreeg mijn echo uitwendig (gelukkig)..zo raar met je vriend ernaast hahhaa!

En volgende zal ook uitwendig zijn..ik ben ook zo benieuwd. Ik ga weekend meubels kopen en leren van weekend, dus tijd zal wel rap gaan..ik ga ook 1 dag lekker luieren :) !

Ik drronk altijd veel koffie en thee, maar koffie heb ik al meer dan 9weken niet aangeraakt en ik drink max 5 bakken thee, waarvan de meeste rooibos of krjidenthee zijn...

Afentoe cola.is niet erg, doe ik ook..maar probeer zoveel mogelijk saterd te drinken..maar vind dat niet zo lekker hihi

3. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Nona.... Saterd????? Wat is dat :$.

Hhahaahahah ja ik doe zo eens in de 2 a 3 dagen nu een blikje cola en 2 a 3 bakkies rooibos thee op een dag veder maar beetje sinas of casis of shiroop maar dat vind ik allemaal niet echt heeeeeeeeel lekker dus was benieuwd wat jullie dronken.:D.

Ja dat lijkt mijn ook zo erg met me vriend erbij maarja als het moet moet het ik wacht gewoon maar even af! Zal ook wel uitwendig zijn want ik ben dan 7w5 Bijna 8 mag ik dan wel zeggen toch ahahahahahaah.

Ohhh is het al dinsdag hahahaahha.....

Ja ik ben alleen het weekend dus dan is het toch minder gezellig en heb zaterdag avond een feestje van het werk waar ik ook niet heel veel zin in heb dusja.... Beetje irri eigelijk maarja als je vrij ben gaan de dagen toch wel iets sneller dan normaal.

4. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    HAHAHA, Saterd = water :p

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Als je caffeine vrije thee neemt dan blijft er nig genoeg keuze aan smaakjes over. Je miet even op t doosje kijken. Geen zwarte thee. Maar kruidenthee mag wel.
    Ik drink regelmatig koffie, dat zal ik wel gaan missen, al is af en toe een kopje niet erg natuurlijk.
    Drink anders aanmaaklimonade als water lastig gaat.

6. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    VOlgens de echo meting was ik 7w4...dus moet kunnen!

Ik was volgens mijn berekening 7w6!

Ik hoor volgende week hoever ik exact ben :D..dan ga ik waarschijnlijk ook banner aanpassen

7. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    bij mij toen met echo"s vorige keer zijn toen ook inwendig geweest omdat ze t bij dan beter kon zien.
    had er toen echt scheit aan, als ik mn kindje maar goed kon zien.

heb net de earlytest gedaan en helaas negatief.
    wat nog niks zegt maar ga er maar vanuit niet zwanger te zijn.
    je denkt dan echt van had ik toch nog maar een dag gewacht maar was zo nieuwschierig. nu denk ik afwachten op de ongi, wil niet te veel hoop houden

8. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Charise, tip..probeer nu al te stoppen met koffie..

Dit bemoeilijkt ook het zwanger worden..

Ik ben afgelopen ronde al gestopt en toen werd ik zwanger..miss toeval..maar toch!!

9. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ohhh ahahahah Aqua Hahahaah mijn engels is niet zo goed hahahaha.

Stom!!! Nee ik hou ook meer van iets met koolzuur!!

10. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Kell... Ahh jammer maar het zegt inderdaad nog niks! je kan beter niet zo heel vroeg testen mop! wordt je alleen maar teleurgesteld.

@ Char... Ik lus gelukkig geen koffie!!! Ja je kan er beter al mee stoppen zoals nona zegt.

@ Nona.... Ja ik hoop gewoon uitwendig en als het wel inwendig is dan maar wel.... Niks aan te doen zal best ongemakkelijk zijn hahah maar alles voor me spruitje.... Ja gek dan ben ik al 7w5... Dan mag ik toch wel zeggen bijna 8 hihihhihihi.... zo leuk allemaal....

Leuk ook nona lekker shoppen en meubels kopen! geniet ervan

11. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

ladies!!

@drinken, tijdens de zwangerschap, spa fruit met prik, aanmaaklimonade sterk verdund
    hier net als minniii ook gerust 6 blikjes per dag, tijdens de zwangerschap om de dag 1 :) maar het is er gezond uitgekomen, precies op tijd en het leeft nog steeds :D alleen is ze behoorlijk energiek ;) :p

@bijna echo dames, spannend!!! weet precies hoe jullie je voelen!

@buikfoto's, waar blijven ze nou!

@minnii, hier geen plannen dit weekend maar zondag met vrienden naar beekse bergen :) en veel klussen ;)

@charise, succes vanavond! werkze!

@nona, even volhouden nog, bijna vrij!

12. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    minnii, weet dat ik eigenlijk niet zo vroeg moet testen, dit was ook de 1e keer dat ik dat deed. omdat mn gevoel zei zwanger te zijn en omdat ik t misschien gewoon heel graag wilde dat t zo was.
    het zegt idd nog niks maar ga er maar vanuit dat ie negatief blijft.

13. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ja ik drink al een stuk minder koffie, dus dat zit wel goed hoor. Krijg er trouwens laatste weekjes ook echt last van m'n maag van, dus neem al niet zo veel meer.
    Anders binnenkort maar eens caffeine vrije koffie aanschaffen.

Klussen is er gisteravond niet meer van gekomen was zooo moe!
    Maarja vanavond moeten we even hoor.. dus hoop dat ik nog geen ei heb gehad haha.

Kell, jammer dat je test negatief was. Maar volgens mij kun je beter met kv2v5 testen. Die zijn nog gevoeliger. Had pas hier op het forum een lijstje gezien met hoeveel hcg bepaalde testen nodig hebben, en dan was kruidvat de minste.
    Dus over 2 dagen of pas op NOD nog een keer proberen. ;)

14. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    die van kruidvat heb ik normaal ook hoor.
    ja toch al wat testjes er door heen gegooid maar had het idee dat die iig niet voor nod te gebruiken waren.

maar wat het tovh je humeur allemaal kan beinvloeden.
    ben de hele week al niet echt in een best humeur. veel moe dus ook veel lekker in bed liggen en tv kijken. bah

15. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ buikfoto, ja die komt eraan hahaha..zal zo ff maken in de spiegel

@ nog halvedaggg!! Maar weinig te doen momenteel dus tijd gaat langzaam :(

@ kell, geef moed niet op! Als je deze maand late innesteling hebt, dan is die early predicator niks waard. Im testte 4 dagen voor NOC echt heeeeeeeel licht positief met KV2v5

Zie plaatje..nog even geduld meid! Jij komt ook snel aan de beurt

16. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    nona, dankje voor t lijstje, zie idd dat die van kruidvat beter is.
    nee geef de moed niet op maar heb gewoon ff een enorme dip.
    hoorde nl ook dat je na mk sneller of best wel snel weer zwanger wordt
    en heb het idee hoe langer het duurt hoe minder de kans wordt en ben dan bang dat t weer zeker 8 rondes duurt.

scheelt dat dadelijk de tuin lekker af is dus dat ik daar van kan genieten.
    en eind juni willen we al op vakantie en het terasjes weer en de kermissen komen er weer aan dus heb dan veel afleiding en hoop dat t ondertussen een keer raak is.

17. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ahhh Kelll!!!! Schat daarom kan je beter niet zo vroeg testen... Beloof het me dat je dat niet meer doet want je voelt je nu alleen maar heel slecht.
    Ik wilde ook steeds testen vroeg mop maar dan dacht ik eraan dat hij waarschijnlijk toch negatief was ook al was ik miss wel zwanger en dan zal ik ook heel depri zijn... Echt mop test hooguit gewoon op je NOD dag..... Nona heeft gewoon heeeel veel geluk gehad dat ze zo vroeg mooi positief teste.....;).

Toch Nona????!!!????

@ Nona..... Jaaaaaaa buik foto !!!! Ahhh wil het zien... bij mijn zie je bolgens mijn nog niks! ja klein buikje van het eten hihihhihihi.
    Hier is het ook stil bah!!! Moet tot 6 en verveel me soms dood.

Moet Vrijdag ook nog werken helaas balen! maarja manlief is toch weg..... Dinsdag lekker weer vrij

18. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

ik ben niet zwanger maar heb nog wel een mooi bolletje/buikje van de 1e telt dat ook hihi :D

kell, inderdaad niet zo vroeg testen! zonde meid en word je zoals je zelf al zegt depri van, ik ben een zwart wit denker op dit moment maar het kost je geld en je word misschien dubbel depri, geld kwijt, teleurgestld door nega test, dag erna of dag daarna weer teleurgesteld door nega test en teleurstelling en dan nog een eventuele ongi, zoveel teleurstellingen dat ik besloten heb om pas op of na nod te testen ;) sterkte en een knuffel voor je verdriet!

19. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ja ik heb zeker geluk gehad dat ik zo vroeg kon testen..Maar warschijnlijk had ik vroege ei, dus als je dan bekijkt zat ik 1 dag voor NOD met zeer lichte test.. (dat hoor ik dus volgende week woensdag tijdens de termijnecho)
    @ Kel, ja het klopt dat je vaak na MK sneller zwanger bent, echter is dit niet altijd het geval..Je lichaam is erop ingesteld dat je zwanger bent en daardoor gaat sneller..Maar dat is niet altijd garantie.. Meid probeer ook beetje te genieten!! Hoe meer je strest, hoe minder bevorderlijk dit is voor zwanger worden..Je zal vast en zeker één deze dagen weer aan de beurt zijn!! Als je even niet oplet, ben je zwanger.. Ik heb dat ook gehad..3 rondes bezig (ik weet is nog kort, maar ben erg implusief, als ik iets wil moet het meteen) Ik had idee nou gaat echt eeuwen duren..dus ik ben weekend los gegaan..lekker genoten en die nacht ben ik zwanger geraakt! Dus meid geniet!! Hopelijk heb je over paar dagen een positieve test…Wanneer is je NOD??
    @ Minii, ik ga nu naar toilet en maak een foto hhihihi! Ik heb zo druk, ik moet zeker tot 18:00 werken en miss wel tot 18:30..pffff! EN dan gaat werk helaas mee naar huis..!

20. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    De buikfoto..ben best slank van mezelf dus dit is al best heftig..heb nu zwart aan dus kleed ook nog af!

Deel Deze Pagina