hey dames, ik ben er gewoon erg benieuwd naar dus vandaar de vraag wanneer merken jullie dat je nod eraan komt? ik meestal de avond van te voren dan krijg ik buikkrampen en dan meestal de ochtend erop zet het vloeien door.
Bij komt altijd eerst een paar dagen wat bruine afscheiding ook al is het weinig... En dan komt er een keer wat rood bij afvegen en dan weet ik dat het komt..
Nu voorlopig even niet meer is te hopen maar voorheen: Een week tevoren was ik al n feeks, twee dagen tevoren begonnen de krampen en hoofdpijn en dat ging steeds heftiger door tot de doorbraak...dan was t n dag heftig krampen en daarna had ik geen pijntjes meer...
Altijd vanuit het niets. Geen krampen, niet sjaggo. Wel klein beetje vreetkick maar verder niets. Na bloeding neem ik direct pijnstillers want anders zijn de krampen te erg om nog wat te kunnen doen.
ik vind dat het deze ronde zo extreem is ik zit nu 3 dagen voor nod tot nu toe negatieve testen dus ik ga er sowieso vanuit dat het niet raak is maar ik heb al 5 dagen voor me nod krampen en soms zijn ze knap heftig dat heb ik normaal eigenlink helemaal niet zo ver voor de nod al. ik heb ook het idee dat het elk moment door kan breken en dat het mischien eerder komt hoewel ik altijd de klok op gelijk kan zetten ik zit netjes aan 32 dagen altijd. rare klachten dit keer hihigi
Ik heb altijd heel veel buikpijn rond dag 5 van mijn menstruatie. Heel raar. Ik begin met lichte bloedingen tot dag 5. Dag 5 en 6 verga ik van de pijn in mijn buik. Daarna word het steeds minder en op dag 8 is mijn menstruatie altijd over. DIk ben in die tussentijd wel snel geirriteerd..
Het verschilt altijd een beetje qua dag. Maar rond 11-12 dpo krijg ik meestal last van hoofdpijn en zere borsten. Vervolgens wordt ik op 16dpo ongi. Dat begint dan met wat krampen en bruinverlies. Binnen een paar uur worden de krampen erger en begint het echte vloeien.
De avond voor dag 1 opeens heel erg moe en misselijk en vaak ook overgeven. De ochtend erna eerste roodverlies. (Gelukkig maar 2 dagen zonder krampen en met weinig bloedverlies).