Ik heb een cyclus van 31 dagen en op dag 21 mijn eisprong gehad. Voor mij ei had ik een temperatuur tussen de 36.6 en op dag 19 eenmaal 36.8, maar de dag op mijn eisprong 36.6. Na mijn eispromg netjes 36.9 en al dagen 37. Nu heb ik echter vandaag op 9 dpo een negatieve test gehad en was mijn temp ineens 36.9..... Maandag is mijn NOD. Is het nu verloren zaak? Ik heb rommelende darmen en verder af en toe een beetje steekjes is mijn buik, verder niets bijzonders. De innesteling van mijn 1e heb ik duidelijk gevoeld (soort zenuwpijn in mijn been en liezen) kan het zijn dat ik nu niks voel? :
Daar zou ik nog niet helemaal vanuit gaan. 36,9 is nog steeds een prima temperatuur. Je temp zakt veel verder als je ongesteld word. Zou trouwens ook even een paar dagen niet meer testen. Heel veel testen met 9dpo nog negatief. Het is niet onmogelijk maar beter nog even paar dagen wachten.
Waarom altijd voor nod testen? Wacht gewoon tot je nod en test dan. Of wanneer je overtijd bent. Het scheeld je heel wat testen op die manier. Wellicht loopt je hcg niet zo snel op.