Hoi allemaal, Even een vraag.... Vanmorgen had ik een positieve ovulatietest, en gisteravond hebben we nog geklust. Nu heb ik vanmiddag mijn ei gevoeld. Heeft het dan nog nut om vanavond te klussen? Hoe lang nadat je je ei hebt gevoeld is deze nog 'gevoelig' om bevrucht te worden? Alvast bedankt voor jullie reacties
Ik zou het doen. Kan nooit kwaad, en dan denk je achteraf in ieder geval niet.. ' hadden we het nou maar nog een keer gedaan'
Ik zou zeker vandaag nog klussen! Vaak voel je het groeien van de follikel, de daadwerkelijke eisprong is dan nog wat later (aantal uur). De daadwerkelijke eisprong voelen maar heeeeel weinig dames heb ik me laten vertellen.
Bedankt voor jullie reacties. We gaan zoiezo maar klussen zodirect, was even benieuwd hoe lang het nog mogelijk was dat het eitje bevrucht zou worden. Wist niet dat je de eisprong niet voelde, maar de folikel wel. Grappig, weer wat geleerd
Je kan het wel voelen hoor, verschilt per persoon maar ik voelde hem wel springen, werd er in de nacht wakker van en de ovulatietest van die ochtend gaf ook geen lh piek meer aan dus heb die ochtend gelijk weer gezellig gemaakt
Ah ok, dankje! Ik voelde m gistermiddag echt hevig (of wat het dan ook was) en gisteravond ook weer. Gisteravond hebben wij nog geklust Nu voelde ik vanmorgen ook weer, kan het dan zo lang duren?