Positieve ovulatietest op 20 februari temperatuur verhoging op 21 feb ovultietest ook weer lichter de 21e .Vanaf 4 dpo bruinverlies wat begon met lichtroze beige en uiteindelijk donkerbruin werd. Heb dit nooit zo vroeg. Gisteren op 11 dpo getest zie foto's.3 verschillende testen positief. Sensitest wondfo en 2besurrve. Helaas in de middag weer getest en allemaal negatief alleen de 2besure was lichtjes positief. Ik baalde enom. Vannochtend weer getest en alle testen negatief alleen de 2besure goed streepje te zien . Wat moet ik hiervan denken??? De bovenste test is van vandaag
Ik weet dat 2 be Sure echt ruk testen zijn.. zelfs t water uit m'n kraan en m'n zoontje waren zwanger.. verder heb ik echt geen idee wat het zou kunnen zijn meid, hopelijk hebben andere leden hier meer ervaring mee.
Ik vind alle testen in je collage negatief. Het lijkt wel alsof ze allemaal verzopen zijn tijdens het doen. Die van vandaag twijfel ik over. Ik zou gewoon morgen nogmaals testen.
Ik heb nu ook 2 besure en geen streepjes..nog niet dus hoef dus niet altijd vals te zijn.die is trouwens ook 6 dagen voor nod dus gevoeliger. Maar smiddags weer negatief..misschien je urine te verdund dat hij niet pakt maar aan ene kant gek want ze zijn vrij duidelijk dus dan zoude in de middag ook nog wel wat aan moeten geven neem ik aan. Morgen weer opnieuw proberen
beste meiden, bedankt allemaal voor het meekijken. Rogijuli , de testen van gisteren waren niet negatief. Ik zie gewoon op alle testen een duidelijke streepje. SMJD, ik heb die dipsticks inderdaad te ver in de urine gedompeld :'( De wondfo en de sensitest van gisteren ziin duidelijk positief. De 2besure ook maar inderdaad vlekkerig. Maar ik ga morgen weer testen. Wat vreemd is is dat ook ook vaak genoeg negatieve testen heb gehad van 2besure. Dus geven niet altijd streepjes bij mij.
Ik vind de kruitvat best positief ogen. Koop gewoon even zo'n clear blue met indicator. Weet je het zeker.
Je hebt ze te ver ondeegedompeld en de strepen lopen niet geheel door en dus negatief. Als ze echt positief waren dan hadden ze allemaal vandaag dezelfde streep moeten geven namelijk
ik moet zeggen dat ik je laatste twee foto's wel heel erg duidelijk positief vind. maar of het te ver onderdompelen dat kan veroorzaken weet ik niet. ik zou gewoon inderdaad een nieuwe test doen morgen evt clear blue digitaal. spannend op basis van je laatste twee foto's die durf ik niet negatief te noemen.
Je hebt naar mijn idee teveel urine gebruikt. Ik zou nog eens testen en je dan echt houden aan de hoeveelheid urine en niet tever onderdompelen. Succes! 🍀
Ik vind ze er ook niet heel goed uitzien eerlijk gezegd en zou voor de zekerheid even door testen. Dan weet je het gauw genoeg. En niet teveel urine gebruiken Maar als je zelf al zo overtuigd bent dan heb je onze hulp ook niet nodig
Hoi meisjes, Ik ben zeker overtuigd dat mijn testen van 2 dagen geleden wel positief waren . Zeker de wondfo en de sensitest. (De 2besure even buiten gelaten)Mijn topic heb ik geopend omdat ik best in de war was . Maar ik heb vannochtend getest en wederom negatief. Ik blijf nu alleen meet de vraag zitten waarom waren de testen van vrijdagochtend wel positief. Ik baal wel. Het zou een wonder zijn geweest na alle mislukten ivf behandelingen
Iedereen bedankt voor het meedenken en meekijken. Ik wacht nu mijn menstruatie afwachten. Nod is dinsdag.
Jammer dat je negatief hebt getest. Dan is dat in mijn ogen dan toch echt het bewijs dat je testen niet op hcg hebben gereageerd. Want ook al zou het hcg zijn afgenomen had er vandaag nog wel iets lichts moeten zijn. Ik hoop dat je snel positief test en dat ie goed gaat oplopen.
Rogijuli, Zou dit mogelijk zijn? Ik heb mijn hoop eigenlijk wel een beetje laten varen. Ik laat sowieso weten hoe het afloopt op mijn nod. Bedankt voor je lieve woorden!