Ik ben altijd zeer regelmatig ongesteld. Na mijn miskraam in oktober heeft het 1 cyclus langer geduurd maar daarna was het alweer in het oude ritme. Nu heb ik de laatste ronde ovulatietesten gebruikt. Op 3 of 4 januari is mijn eisprong geweest. Nu heb ik afgelopen zaterdag getest en had een zeer licht streepje. Vandaag nogmaals een zeer licht streepje. Vanmiddag had ik een klein beetje bruinverlies. Ik maak me zorgen dat het weer mis gaat en dat dit een zeer vroege miskraam is...of kan er alsnog sprake zijn van een late innesteling? Wat denken jullie? Ik zit in zak en as
Hallo Lieve, Bruinverlies of bloedverlies komt vaker voor tijdens de zwangerschap en hoeft niet persé te betekenen dat het niet 'goed' zit. Het lichte streepje past nog bij je zwangerschapstermijn aangezien je ongeveer in je vierde zwangerschapsweek zal zitten. Het is dus echt even afwachten... Blijft het bij bruinverlies is dit vaak nietszeggend. Omdat je een miskraam hebt gehad mag je meestal wel eerder een echo laten maken, bij 6-7 weken. Dus misschien kun je alvast contact opnemen met een verloskundige/gynaecoloog zodat ze tijdig een echo voor je in kunnen plannen. Gebruik je foliumzuur? Groetjes Gea