Ik heb 11 dagen geleden een embryo van toen 4 dagen oud (10 cellen) teruggeplaatst gekregen. Net getest, zie foto! Maar is dit streepje niet een beetje te licht voor deze termijn? Wel midden op de dag getest, veel gedronken want warm… Hoor graag jullie meningen / ervaringen!
Dankjewel voor je antwoord! Ik hoop het zo, daarna nog getest met kv cassette test maar die was nog lichter dit wordt een laaange avond…
Is niet te zeggen. Je wilt de komende dagen een oploop zien. Voor mij zou dit te licht zijn op die termijn maar voor anderen die trager hcg maken kan het OK zijn..
Zo is het ook! Ik ga kijken of ik een oploop zie. Net deze gedaan, gek dat ie maar aan 1 kant kleurt!
Dankjulliewel allemaal! Ik vind het erg spannend allemaal, dit is onze laatste embryo en we weten nog niet of we weer een ivf willen gaan doen. Ik heb inmiddels (toch) een paar testen extra gedaan en ben niet zo enthousiast over de oploop, zie foto. Ik heb ook een paar kv 2v5 gedaan en die lopen helemaal niet op, of echt amper, dus dat werkt ook niet zo mee. Ik ga horen wat de arts er morgen over te zeggen heeft!
Ruimschootse ervaring met niet oplopende testen hier. Ik vind dit echter geen niet oplopende test. Weet niet hoe Kruidvat eruit ziet maar deze vind ik van 11 naar 13 wel netjes.
Bedankt voor jullie reacties allemaal!! Stemt me toch wel vrolijk, heb er weer vertrouwen in (Bij deze nog even de kv testen voor de volledigheid, daar kwamen vooral m’n zorgen vandaan) aaah zou het??!!