Hier ook maar even plaatsen : Wie heeft ervaring met zwanger en kids zwangerschapstest dipsticks ? Hebben ze indroog-voorgedrukte lijntjes-valspositief ?? Heb geen idee hoe men cyclus is ( na 2 miskramen beetje in de war ) En testje gedaan .. omdat ik me al een paar dagen vreemd voelde..en had overgegeven dit komt eruit ... http://www.zwangerschapspagina.nl/me...ture26164.html 1e foto test net gedaan. 2e foto binnen de tijd genomen.
Ga vandaag niet meer naar de stad toe..en heb geen auto this ook regenachtig weer hier dus me fietsie laat ik ff staan hihi morgen verjaardag dus komt t er ook niet van.. dus kan volgende week pas een andere test halen ! me voorraadje testen is allemaal van zwanger&kids
Ik zie wel een streepje. Bij mij blijven deze testen altijd helemaal wit. Misschien morgen nog één doen met ochtendurine?
Ik test altijd met ochtendurine , en heb al 3x nu zo'n test gehad eerste test heeeeel licht tweede iets donkderder maar nog licht derde is nu op deze foto ze worden wel wat donkderder maar niet veel ?? Okee dus geen streepje te bekennen bij jou ?? ik zat al van alles te bedenken van indroger enzo maarja streepje verschijnt al als ik hem in t plasje heb gehouden direct..
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums4921-picture26311.html van vandaag.... ( nog geen tijd gehad om andere testen te halen.)
Spannend hij is donkerder dan je vorige Ik heb getest met kruidvat en zw&kids en merk er een heel verschil in de zwanger en kids bleven licht terwijl de kruidvat knalde Ik heb ook een hele berg van die testen in huis, maar ga gelijk als ik weer een licht streepje zie... een kruidvat doen en een clear blue indicator kan ik je echt aanraden 8)
Oke ..Ik ga deze week nog wel ff een ander testje doen kruidvat of een cbtje.,, ik hoop zo dt ie dn knalt!!!!!!
Ik heb er ervaring mee! Die Zwangerschapstesten van Zwanger&kids doen altijd een beetje raar, zie mijn foto album. Ik heb net een vmk gehad en had wel een raar streepje maar steeds hele rare op die van Z&K testen. Ze hebben geen voorgedrukt streepje dat is een ding wat zeker is. Ik ga die van Z&K niet meer nemen. Ovulatietesten vind ik wel weer goed van hun en die koop ik nog wel!
@lala89 Dankjewel meis, gaat weer goed met mij gelukkig! Ik duim voor je en hopelijk krijg je snel een knalstreep! Ik ben benieuwd hoor Hoe voel je je eigenlijk heb je ook symptomen?
Ik zie toch wel een streepje hoor.. Zou inderdaad de testen van KV doen. Die zijn gevoeliger dan de Z&k testen. Succes