Hallo dames, Ik snap niks meer van mijn lichaam, ik gebruik al heel lang de ovulatietesten van sensitest en gaat altijd goed.. Nu heb ik afgelopen maandag de 11de een duidelijk positieve test gehad (heb ook de digi van clear blue gedaan was ook positief) op dinsdag werd het streepje al minder duidelijk en op woensdag nog minder en daarna waren de testen alweer wit.. Buikpijn ook weg! Dus ik denk klaar en weer op de wachtbank.!? Maar ik bleef me raar/anders voelen dus afgelopen maandag dacht ik laat ik nog eens een ovu test doen, en er kwam weer een streepje? En die werd iedere dag weer iets donkerder en nu was die weer duidelijk positief? Iemand hier ervaring mee, je kan toch niet in 1 maand 2 keer een positieve test hebben?? liefs nic
De 11e positief? Dus dan zit je nu zo'n 9 of 10 dagen na je ei. Misschien ben je wel zwanger, ovutesten reageren ook op hcg. Ik zou morgen of overmorgen een zwangerschapstest doen. Succes meid!
bedankt voor je reactie, ik ga denk ik idd van het weekend maar een test doen! ik durf niet zo goed want wil eigenlijk geen hoop hebben! na een tijd bezig en een curretage ben ik een beetje angstig.. maar ben benieuwd?! liefs nic
Hoi Hoi Ik heb dit ook gehad, maar dan een week na mn eerste positieve ovulatietesttest.Ik had woensdag 8 september een dikke positieve test. De week erna (ook de woensdag 15 sept) had ik het gevoel dat er een eisprong aankwam??even een testje gedaan en toen weer een positieve test??twee weken na de laatste test gewoon ongesteld geworden.... Ik had ergens gelezen dat je bvb een eisprong "aanmaakt" maar deze niet doorzet en je lichaam het nog eens probeert.Denk dat dit bij mij het geval is geweest.Maar kan natuurlijk ook dat je gewoon zwanger bent.....?Ovulatietesten reageren ook op hcg......
Hier ook een positieve ovutest, 3 dagen voor mijn nod en zeker zwanger. Helaas buiten baarmoederlijk. O,ze zeggen trouwens dat je na een miskraam of curretage ook nog eens extra vruchtbaar bent..dus wie weet! Ik duim voor je!!
hallo dames, bedankt weer voor jullie reacties! ik weet ondertussen nog niks hihi, durf niet te testen heb wel gister en vandaag nog een ovulatietest gedaan en die waren allebei super positief??! dusja het kan nog steeds 2 kanten op, zwanger of eisprong?? ik testte bij allebei de zwangerschappen pas laat positief (zowel bij milan als bij die fout ging) dus wacht nog maar ff af denk ik? pff vind het maar niks zo.. liefs nic
He Nic, niet zo bang zijn... (makkelijker gezegd dan gedaan). Als je zwanger bent wordt de zwangerschapstest positief en als je het niet bent is ie negatief. Gewoon morgen (of vanavond al!) een testje doen meid. Als je ovulatietesten zo knallend zijn heb ik goede hoop voor je!!
goedemorgen dames, ik weet nog niks.. erg he! ben gewoon zo onzeker geworden de laatste maanden! ik ga vandaag na mijn werk nog een keer een ovutest doen en is die nog donker dan doe ik morgenochtend een testje.. liefs nic
hallo dames, even een update vanaf hier! heb na mijn werk nog een ovulatietest gedaan en die is nog steeds positief, dus ga morgen toch maar eens een test doen hihi.. dus ik hou jullie op de hoogte! liefs nic
nou ik heb vanochtend getest en de test was wit... dus niet zwanger.. zit nog 1 dag voor nod als ik mijn 1ste positieve ovulatietesten moet geloven, maar ik weet het niet meer? ga er maar vanuit dat ik morgen ongesteld wordt... maar waarom nu dan zolang weer positieve testen?? baal een beetje liefs nic
Oow wat gek zeg!!!Hoeveel dagen test je nu al positief met je ovulatietestjes....?vreemd.... Dan heb je misschien net zoals ik " een 2de eisprong aangemaakt ofzo".....en wordt je pas over 2 weken ongesteld..maar goed, dan zou je niet dagen achter mekaar positief testen nu?? balen, die onzekerheid he???
Misschien ben je nog te vroeg met testen, omdat je (uitgaande van je 1e positieve ovutesten) nu dus nog 1 dag voor nod zou kunnen zitten. Wacht het nog een paar dagen af (pfffffffff...) en test dan nog eens. Succes, ik hoop dat je dan wel een positieve zw test hebt. x Roosje
hallo dames bedankt weer voor jullie antwoorden! ik dacht idd ook dat ik misschien een 2de eisprong aanmaak maar ik heb nu al 3dagen positieve testen en dat heb ik in al die tijd nog nooit meegemaakt?? maar ga er vanavond gewoon weer 1 doen, misschien dat die dan minder positief is? afwachten dus en daar ben ik eigenlijk niet zo goed in hihi.. als ik idd uitga van mijn 1ste positieve testen dan zou ik morgen ongesteld moeten worden? pff
3 dagen positief testen is inderdaad wel erggg lang..... superraar!!!hoop voor je dat je niet ongesteld wordt en zwanger bent natuurlijk! ps wachten is ook niet mijn sterkste kant haha....je bent niet de enige -
Wat ik toevallig vanmorgen las, is dat je voor je menstruatie ook weer positieve ovulatietesten kan krijgen!! Dus het kan heel goed dat je idd gewoon ongi wordt, zeker als je zwangerschapstest wel gewoon nega is! Jammer!