Hoihoi, Ik maak me best wel zorgen om Milan. Hij heeft de laatste dagen enorme poepluiers, maar dan vooral veel slijm. Hij drinkt zijn fles niet meer goed, laat vaak meer dan de helft staan. Hij zweet veel en kreunt in zijn slaap. Hij slaapt ook meer trouwens. Verder is hij wel goed wakker, hij lacht veel en huilt niet meer ofzo. Is dit een teken van tandjes ofzo, of moet ik aan iets anders denken? Hebben jullie een idee? xxx
Wat vervelend voor je kleine ventje. Is hij misschien ook verkouden? Want als hij verkouden is dan kan het zijn dat hij wat slijm bij de ontlasting heeft. Dat hebben mijn jongens ook vaak als ze verkouden zijn. Heeft hij ook koorts omdat je zegt dat hij zweet? Als hij koorts heeft zo ik toch even bellen met je huisarts omdat hij nog maar 3 maanden is. Geen idee of hij tandjes krijgt. Bij mijn ene zoon hebben we weinig gemerkt toen hij zijn tandjes kreeg. Mijn andere ventje heeft nog steeds niks. Maar het zou kunnen bij Milan dat hij ze krijgt. Groetjes Jada
ik ben ook wel benieuwd of hij koorts heeft.... Met deze dingen zou ik verder inderdaad maandag naar de huisarts gaan om het even te laten controleren. Gewoon omdat hij nog zo klein is. Tandjes zou kunnen, maar is op zich niet heel logisch nog, daar is het nog vrij vroeg voor. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen, maar ik zou eerst andere dingen laten uitsluiten door de huisarts.
Heb net zijn temp gemeten, die is 37.3. Dus dat is gewoon goed. Verkouden is hij ook niet. Hij heeft de hele ochtend geslapen. Om half 12 heb ik hem wakker gemaakt voor zijn fles, en nu valt hij weer in slaap. Vind toch dat hij erg veel slaapt. Ga morgen toch maar met hem naar de huisarts denk ik. Bedankt voor jullie reacties! xxx
Normaal gesproken 3 uurtjes ofzo. Maar nu is hij vanaf vanochtend 7u pas een uurtje wakker geweest (het is nu 15.00u). Is voor hem erg lang. Maar nu wordt hij weer wakker en ligt wel lekker te lachen. Hij vraagt ook niet om zijn fles. Hij heeft om 12.00u voor het laatst zijn fles gehad en daar liet hij 120cc van staan (krijgt 200cc). Zou toch denken dat hij dan wel weer honger zou moeten krijgen nu. Ga morgen zo ie zo de huisarts bellen. Misschien zelfs dalijk al. Wat zouden jullie doen?
Ik zou ind ook even bellen hoor. Het valt waarschijnlijk allemaal mee maar ook voor je eigen geruststelling zou ik bellen. Hij oogt zoals ik begrijp alleen niet ziek en is verder wel vrolijk, dus het is zo moeilijk beoordelen dan lijkt me. Dan slaapt hij nu wel veel ja als hij nog maar een uurtje wakker is geweest vanaf 7 uur. Irritant he, dat je altijd zo onzeker word van die kleintjes. Ik herken dat ook wel bij mezelf. Luister naar je gevoel zou ik zeggen want meestal klopt die wel.