Ik had zoveel spulletjes liggen van de miskramen nog, dat was me altijd te pijnlijk. Het kamertje en de wagen kopen we na de 20 weken echo. We hebben natuurlijk al wel gekeken, maar het idee dat ik het allemaal weer kan annuleren doet me nu al zeer.
Wij hebben alles besteld voor de 20 weken echo. Mocht er iets niet goed zijn geweest hadden we de bestelling mogen cancellen. Dit was bij van Asten babysuperstore in Tilburg.
Wij hebben twee weken geleden de kamer en wagen al besteld. Wordt eind juli geleverd. Mocht er iets fout gaan, dan kan alles kosteloos worden geannuleerd. Ook geen aanbetaling hoeven doen (baby-dump). Ze nemen ook alles terug als er toch iets met de baby gebeurd tijdens geboorte oid en garantie gaat pas lopen vanaf de geboorte. Superservice.
Met 14 weken besteld en wordt deze week geleverd. Wij mogen de kamer altijd kosteloos annuleren als er iets mis ging of gaat. Ook als die al geplaatst is. Bij van asten in Tilburg
Mijn man heeft de babykamer zelf gemaakt (bedje, commode, box) en is hier rond de 18 weken mee begonnen. Toen ik ongeveer 32 weken zwanger was, was het af. Kinderwagen enz. hebben we wel pas na de 20 weken besteld.
Velen zullen me gek vinden maar we hadden m al voor ik zwanger was we waren ons aant oriënteren en zagen deze op marktplaats voorbij komen en vonden m mooi. Nu hebben we er n bedje bij moeten kopen maar we gaan alles toch opnieuw verven dus dat maakt gelukkig weinig uit
Te vroeg eigenlijk. Bij 18 weken zwangerschap. Maar ik zag precies de babykamer die we wilden hebben voor een prikkie op marktplaats staan, op nog geen 10 minuten rijden. Die ging ik niet laten schieten. Maar ik vond het eigenlijk zelf ook te vroeg. Gelukkig goed gegaan, maar tenzij een dergelijke situatie zich voordoet zou ik wachten tot na de 20 weken echo.