Wanneer kochten jullie de eerste kinderwagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Nath91, 11 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Volgens mij hebben wij hem rond de 30 weken gekocht.
    Met 9 is misschien wat vroeg, maar als het helemaal jullie kinderwagen is zou ik het gewoon doen. Grote kans dat je anders later spijt krijgt.

2. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.473
    11.985
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    echt pas na de 20w echo. uberhaub voor die tijd nog geen cent uitgegeven. Ook geen kleertjes gekocht ;)

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Bij 14 weken gekocht en laten leveren na de 20 weken echo

4. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.277
    3.239
    113
    Vrouw
    Wij hebben m ook rond de 9 weken gekocht haha. Weliswaar tweedehands maar ik zag 'm voorbij komen op facebook voor zo'n zachte prijs, heb geen moment getwijfeld en diezelfde avond opgehaald.

Dit klinkt hard en zo bedoel ik het niet maar als het mis zou gaan kun je 'm altijd weer verkopen als je het niet meer in je huis wil hebben.

Ik zou de wagen maar snel gaan halen!

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hier gekocht met 8 weken.

Ik wou alleen even kijken met mn man. En hem de kinderwagen laten zien die ik graag wou.
    Toen bleek dat er net een nieuw model uit was en het "oude" model mocht weg (het showmodel) alleen die stond er nog geen week dus gewoon spiksplinternieuw.
    Kregen de kinderwagen. Incl zitje en bak. Maxicosi olus adapters. Regenhoes en luiertas en mochten hem dan meenemen voor 700 euro. Ipv ruim 1200..

Mn man zei gelijk hup in de auto maar ik vond het dood en dood eng. Gelukkig is alles goed gegaan en kan onze kleine man er over een paar weken in!

Doe waar je je goed bij voelt

6. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    En gekocht?
    Ik zou even vragen of ze hem terug nemen als het misgaat. Waar we natuurlijk niet van uitgaan.
    Doen waar jij je goed bij voelt.

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik zou hem niet kopen. Niet vanwege de termijn maar omdat het een showmodel is. Showmodellen worden de hele dag door gebruikt door anderen om te zien hoe hij werkt. Nietviedereen doet het meteen op de juiste manier en ik denk dat dat de duurzaamheid niet ten goede komt. Hij wordt niet voor niks verkocht, dat komt omdat er volgend jaar een vernieuwd model of vernieuwde kleur op de markt komt. Grote kans dat hij nieuw straks ook in de uitverkoop is via internet of andere babywinkels.

8. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik zou em kopen hoor!

Wij kochten de kinderwagen met (ik geloof) 25 weken.
    Dat was een 2e hands.
    Sinds begin dit jaar een nieuwe gekocht, kleur was van 2015 en er zat daardoor een flinke korting op de wagen die ik niet kon laten gaan.

9. Nath91

Nath91 Bekend lid

2 jun 2015
    525
    3
    18
    Ass. Filiaalmanager
    We hebben hem gekocht!!!

Dit showmodel is puntgaaf en komt bij de prenatal vandaan. Hebben uiteraard gekeken of er geen gebruikerssporen zijn en die zijn er nagenoeg niet. Dus super blijk met ons koopje! Afgelopen donderdag de knoop doorgehakt en gelijk gebeld of hij er nog was. En wat een geluk!! De overige 2 showmodellen waren diezelfde middag ook verkocht! Onze stond er nog. Gelijk opgehaald.

Bijgevoegde bestanden:

10. Nath91

Nath91 Bekend lid

2 jun 2015
    525
    3
    18
    Ass. Filiaalmanager
    Maar de uitverkoop zal nooit zo laag in prijs zijn, verschil met nu is 369 euro! Geloof me. Die korting geven ze echt niet ook al is er een nieuw model. Overigens is het gekocht bij prenatal. Je hebt de originele garantie net zo lang als een nieuw model. Ze geven niet voor niks de garantie als zij zouden weten dat iets minder waardig zou worden omdat het een showmodel was.

11. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Nice!!!

12. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Fantastisch !!

13. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.038
    18.837
    113
    Vrouw
    Gewoon doen nu die nog afgeprijsd is!
    Wij hebben onze kinderwagen ook gekocht toen ik nog maar 7 weken zwanger was. Was een mooie bugaboo op marktplaats in de buurt voor een mooi prijsje.. heb er totaal geen spijt van.
    En ja de gedachte 'wat als het mis gaat' ging wel door m'n hoofd.... maar ik dacht dan heb ik in ieder geval al een kinderwagen staan ;)

14. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.038
    18.837
    113
    Vrouw

Ohh ik lees net je bericht... goede keuze haha :) hoop dat je er veel plezier van gaat krijgen

15. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Met 27 weken, ging om een tweeling zwangerschap en die zij gewoon mega risicovol.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Wij ook met 16 weken omdat het een sterk afgeprijsd uitloopmodel was. Uiteindelijk is die met 20 weken zwangerschap afgeleverd.

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Oudste: 15 weken. Tweeling: ruim 30 weken.

18. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ohja: met de oudste stond de wagen op dinsdag toen ik uit m'n werk kwam ineens in m'n gang. Schrok me te pletter toen ik uit m'n werk kwam en de buurvrouw ff de deur had geopend voor de bezorger. Had hem pas op zondagavond besteld en hij zou weken leveringstijd hebben.... 😳

Deel Deze Pagina