Volgens mij hebben wij hem rond de 30 weken gekocht. Met 9 is misschien wat vroeg, maar als het helemaal jullie kinderwagen is zou ik het gewoon doen. Grote kans dat je anders later spijt krijgt.
Wij hebben m ook rond de 9 weken gekocht haha. Weliswaar tweedehands maar ik zag 'm voorbij komen op facebook voor zo'n zachte prijs, heb geen moment getwijfeld en diezelfde avond opgehaald. Dit klinkt hard en zo bedoel ik het niet maar als het mis zou gaan kun je 'm altijd weer verkopen als je het niet meer in je huis wil hebben. Ik zou de wagen maar snel gaan halen!
Hier gekocht met 8 weken. Ik wou alleen even kijken met mn man. En hem de kinderwagen laten zien die ik graag wou. Toen bleek dat er net een nieuw model uit was en het "oude" model mocht weg (het showmodel) alleen die stond er nog geen week dus gewoon spiksplinternieuw. Kregen de kinderwagen. Incl zitje en bak. Maxicosi olus adapters. Regenhoes en luiertas en mochten hem dan meenemen voor 700 euro. Ipv ruim 1200.. Mn man zei gelijk hup in de auto maar ik vond het dood en dood eng. Gelukkig is alles goed gegaan en kan onze kleine man er over een paar weken in! Doe waar je je goed bij voelt
En gekocht? Ik zou even vragen of ze hem terug nemen als het misgaat. Waar we natuurlijk niet van uitgaan. Doen waar jij je goed bij voelt.
Ik zou hem niet kopen. Niet vanwege de termijn maar omdat het een showmodel is. Showmodellen worden de hele dag door gebruikt door anderen om te zien hoe hij werkt. Nietviedereen doet het meteen op de juiste manier en ik denk dat dat de duurzaamheid niet ten goede komt. Hij wordt niet voor niks verkocht, dat komt omdat er volgend jaar een vernieuwd model of vernieuwde kleur op de markt komt. Grote kans dat hij nieuw straks ook in de uitverkoop is via internet of andere babywinkels.
Ik zou em kopen hoor! Wij kochten de kinderwagen met (ik geloof) 25 weken. Dat was een 2e hands. Sinds begin dit jaar een nieuwe gekocht, kleur was van 2015 en er zat daardoor een flinke korting op de wagen die ik niet kon laten gaan.
We hebben hem gekocht!!! Dit showmodel is puntgaaf en komt bij de prenatal vandaan. Hebben uiteraard gekeken of er geen gebruikerssporen zijn en die zijn er nagenoeg niet. Dus super blijk met ons koopje! Afgelopen donderdag de knoop doorgehakt en gelijk gebeld of hij er nog was. En wat een geluk!! De overige 2 showmodellen waren diezelfde middag ook verkocht! Onze stond er nog. Gelijk opgehaald.
Maar de uitverkoop zal nooit zo laag in prijs zijn, verschil met nu is 369 euro! Geloof me. Die korting geven ze echt niet ook al is er een nieuw model. Overigens is het gekocht bij prenatal. Je hebt de originele garantie net zo lang als een nieuw model. Ze geven niet voor niks de garantie als zij zouden weten dat iets minder waardig zou worden omdat het een showmodel was.
Gewoon doen nu die nog afgeprijsd is! Wij hebben onze kinderwagen ook gekocht toen ik nog maar 7 weken zwanger was. Was een mooie bugaboo op marktplaats in de buurt voor een mooi prijsje.. heb er totaal geen spijt van. En ja de gedachte 'wat als het mis gaat' ging wel door m'n hoofd.... maar ik dacht dan heb ik in ieder geval al een kinderwagen staan
Wij ook met 16 weken omdat het een sterk afgeprijsd uitloopmodel was. Uiteindelijk is die met 20 weken zwangerschap afgeleverd.
Ohja: met de oudste stond de wagen op dinsdag toen ik uit m'n werk kwam ineens in m'n gang. Schrok me te pletter toen ik uit m'n werk kwam en de buurvrouw ff de deur had geopend voor de bezorger. Had hem pas op zondagavond besteld en hij zou weken leveringstijd hebben.... 😳