Was ik gewoon ff benieuwd naar... Weet niet of er al een topic over is...maar is zoveel werk om allemaal door te bladeren. Bij mijn zoontje kocht ik met 12/13 weken voor het eerst een spijkerbroek. Maar op dit moment zitten mn broeken echt zooo strak al dat ik echt serieus na de eerste echo (als die goed is) al wat broeken ga kopen. Denk dat het geen overbodige luxe is...maar het lijkt zo overdreven vroeg. Maar dat snijden van die broeken in je buik voelt ook niet echt lekker. Wanneer was het bij jullie nodig en bij de tweede ook sneller dan bij de eerste?
ik heb vorige week de eerste 2 spijkerbroeken gekocht omdat ik niet lekker meer kon bukken of zitten.
Ik heb vorige week 1 positie broek gekocht, omdat mijn andere broeken niet meer passen.. Maar ik draag ook wel veel leggings met een tuniekje/ jurkje..vind ik erg lekker zitten..
ik heb vandaag (uhummm) pas de eerste positie pantalon gekocht voor mijn werk. Ik draag eingelijk helemaal geen positie kleding (meestal van die omslagjurkjes enz) alleen moest ik een pantalon voor mijn werk hebben.
Haha daar moet ik nu opeens weer aan denken. Was een week of 17 zwanger en had nog één nette broek die ik paste. Dus ik met die broek aan op mijn fietsie naar de stad, raakt mijn wijde pijp in het wiel. Ik vast... Na vijf minuten met een fiets aan mijn broek kwam er een lieve dame, die mij bevrijdde en mij ook nog succes wenste met de zwangerschap. Damn. Toen heb ik snel een zwangerschapsbroek gekocht bij de M&S geloof ik
Eerste keer met 9 weken, puur omdat ik het in de Sale zag. Niet omdat ik het nodig had, maar zoiets laat je niet liggen Mijn eerste positiebroek kocht ik met 12 weken. Niet dat ik nu een duidelijke buik heb, maarrrr mijn eigen broeken gaan niet meer dicht. Zit echt niet lekker meer
ik heb de eerste broeken gekocht toen ik 6 weken zwanger was. Lekker in de opruiming. Ik heb ze met 12 weken aangetrokken.
Ik heb nog leuke kleding van de eerste, dus zal niet zoveel kopen. Ik kijk wel nu in de sale ook al is het nog niet nodig. Dat kan ik niet laten liggen als ik echt iets leuks zie.
ongeveer een weekje terug.. had mijn favo broek gewassen, wilde hem aan doen en uhm... had hem op 30 graden gewassen en hij zat daarvoor los.. maar nu komen de knoop + knoopsgat niet eens meer bij elkaar in de buurt!
ik kon met 5-6 weken mijn broeken amper aan dus met 8 weken ergens gekocht bij de eerste dezelfde termijn maar toen kon ik pas met 8 weken mij broeken amper aan (strak, striemen e.d.)
Ben nu 16 weken en nog geen positiebroeken nodig, pas nog in mijn gewone broeken. Nu heb ik alleen maar stretch broeken omdat ik van mezelf al vrij stevig ben misschien dat dat scheelt ofzo maar mij buik is ook nog niet dikker geworden.
ik was 12/13 weken gok ik. Moest zowiezo nieuwe broek hebben want andere waren al beetje versleten, dus maar meteen positiebroek gekocht. Zou zonde zijn als ik normale broek koop en die na 2weken niet meer aan zou kunnen Vorige week 2de positiebroek gekocht, ze zitten toch best wel lekker eigenlijk haha
Hoi, Ik heb nog helemaal geen positiekleding gekocht en dat ga ik niet doen ook Ik had positiekleding gekregen van een vriendin van mij, maar die heb ik ook alweer terug gegeven. Ik heb een heleboel tunieken, jurken en leggings ingeslagen, zit veeeeel lekkerder (vind ik), want ik kan mijn eigen kleren inmiddels niet meer aan
ik heb al vanaf het begin positiekelding aan ben net 5maanden geleden bevallen van mijn derde kindje en was zo 30 kilo aangekoemen dus had na mijn zwangerschap nog steds positiekleding aan en nu ben ik weer zwanger 6 weken dus heb ik het nog steeds aan hiiiii bij mij duurt het zoiezo lang na een bevalling voor alles er een beetje af gaat dus ben blij met zwangerschapskleding
hier ook bij de eerste vanaf 14 weken de eerste kleren gekocht en vanaf 17 weken kon ik niet meer in mijn eigen kleren,dus toen moest ik wel
Ik heb vandaag voor de allereerste keer (dus 22 weken) een positiebroek aan, zit toch wel een stuk lekkerder dan die spijkerbroeken die ik had
Leuk topic dames! Ik ben echt pas zwanger, maar mijn broeken zitten al niet meer zo lekker. Heb een positiebroek gepast (gewoon een nette zwarte broek) en die zat echt geweldig! Maar ik vond het echt nog te vroeg! Misschien inderdaad in de uitverkoop eentje kopen. Ik ben in ieder geval bang dat mensen zien dat het een positiebroek is!