waarschijnlijk zal niemand het zien en als ze het wel zien tja boeiuh als jij het lekker vind zitten waarom niet toch, je bent tenslotte zwanger en daar moet je op elke manier van genieten, dus ook met een lekker zittende broek
Ik heb nu nog mijn eigen spijkerbroeken aan maar dan wel lage heupbroeken dus de normale broeken moet ik wel knopje losdoen. Ik heb nog positiebroeken van mijn vorige zwangerschap maar die zijn nu nog echt te groot. Vorige keer rond 14 weken mijn positiebroeken aan.
Ik heb 2 weken geleden een positie broek gekocht. Heb hem nog niet nodig maar hij zit zo lekker. Het is een zwart linnen broek en met de buikband is het zo lekker warm Een makkelijke broek om ook zo te dragen. Met de rest wacht ik nog even mee.
positiebroek kocht ik met 7 weken. ik kon langer mijn langere truitjes aan, maar met 17 weken mijn eerste positietrui gekocht (die stond toen echt zo mooi! nu helaas te klein alweer)
oeps ik ben dus tamelijk vroeg straks met mn 8 weken straks. Ach ik denk dat ik eerst eens twee van die joggingbroeken bestel op h&m.com lekker voor in huis... en voor de lente/zomer koop ik ook leggings met jurkjes...lijkt me echt super leuk met zo'n buik...de vorige keer had ik in de winter pas een buik en einde winter bevallen. Had toen echt niet veel kleren gekocht en die vond ik zooo verschrikkelijk op het einde... wil dr nu echt een beetje leuk bijlopen hihi
Ik heb al met 8 weken 2 broeken gekocht in de uitverkoop, maar die ben ik pas met 14 weken ofzo echt vaak gaan dragen. Toen kon ik mijn eigen broeken ook nog wel aan, maar nu krijg ik die echt niet meer dicht. Inmiddels worden ook mijn truitjes allemaal te kort, dat vind ik wel vervelend. Ik kan zo weinig leuke truitjes vinden... iemand tips?
Ik had met ongeveer 9 weken een tas met positiekleding van mij schoonzusje gekregen waar een hele mooie Noppies spijkerbroek bij zat! Die heb ik sinds deze week aan! Mijn verloskundige zei van de week dat ik maar snel een fijne positiebroek moest aanpassen omdat ik al zo mooi aan het groeien ben. En ik moet zeggen, het is een verademing! Mijn eigen lage broeken kan ik aan met het bekende elastiekje tussen knoop en knoopsgat! En vanavond ga ik shoppen met de 15% korting tas van de Prenatal! Liefs Lisszy
Ik heb met 13 weken een zwangerschapsspijkerbroek gekocht, maar heb 'm niet gelijk gedragen. Heb nog een tijdje met open knopen en soms zelfs ritsen (!) rondgelopen. Nu kan ik er haast niet meer omheen, heb vandaag twee jurkjes bij Prenatal gekocht, ook leuk voor voorjaar en zomer, nu met legging prima te doen. Zit heerlijk. Ben benieuwd hoe het groeien verder gaat, want ik vind dat ik nu al een aardig buikje heb en ik ben nog niet eens op de helft
Ik heb zo'n 2 weken geleden mijn eerste 2 positiebroeken gekocht, met 16/17 weken dus. Of eigenlijk heeft mijn moeder me de winkel ingesleurd, en heeft ze voor me gekocht. Ze wilde niet dat haar kleinkind klem kwam te zitten, hahaha! Nou, en ik moet zeggen; het is een verademing! Ik droeg al veel jurkjes met leggings, maar mijn favoriet is toch een spijkerbroek, en nu kan ik dat weer aan, heerlijk. Alleen is de elastieken band stuk gegaan (terwijl ie helemaal niet strak zit), en vorige week heb ik 'm afgegeven bij de miss etam, vandaag kan ik 'm weer ophalen. ze zei dat ze dit wel vaker zien bij de broeken van miss etam. Dus de volgende koop ik ergens anders denk ik.....
Met 18 weken heb ik mijn eerste spijkerbroek gekocht. Maar ja, was daarvoor ook wel eerst 6kg afgevallen door de misselijkheid.
Bij mij gaat het ook al heel snel Ik heb heel erg last van opgezette darmen, ik kan ook bijna niet naar het toilet , dus ik heb al positie kleding aan. Dat zit ook gewoon lekkerder omdat het niet kneld Ik had al wat broeken, dit omdat ik drie operaties heb gehad. Bij de eerste twee had ik niks en toen heb ik 6wkn in een jogging broek gelopen. Dat wilde ik vorig jaar niet meer en heb toen wat spullen gekocht in de uitverkoop van de H&M Ook omdat we na de operatie zouden starten met IUI en als dat niet zou lukken IVF...............dus ik had zoiets van ik ga het toch wel dragen! Nu komt het heel goed uit omdat ik al echt een buikje heb..........vooral 's avonds Het zit heel hoog, net boven de navel. Je ziet mijn litekens van de operaties ook nu heel goed Ook heb ik een soort van spierpijn in mn buik en dan zijn strakke broeken ook niet echt prettig Ik denk helaas dat ik het niet heel erg lang verborgen kan houden en dat vind ik wel heel jammer..........omdat ik erg bang ben dat het mis gaat Het is nog zo pril........veel vrouwen weten het op dit moment nog niet eens dat ze zwanger zijn en bij mij kan je het gewoon zien
Ik heb aan het begin van mijn zwangerschap(10 weken) 2 goedkope broeken gekocht en ik had er nog een van mijn dochter haar zwangerschap. verder koop ik niks. Vind de mode helemaal niet leuk of te duur en dat vind ik zonde. Heb heel vaak gewoon een jurkje aan, dat zit ook het lekkerste.
ik heb ook al een beste buik hoor. ben nog niet zo ver maar kan m'n broeken al sinds 3 weken niet meer dicht.nu zelfs mijn rits al niet meer. ik ga dinsdag m'n eerste positiebroeken kopen want heb nu nog maar een boek die ik ueberhaupt nog aan kan hahaha bij mij gaat dus echt snel. ben benieuwd hoe lang ik t op me werk voor me houden kan. werd gisteren al voor t eerst gevraagd of dat ik zwanger was maar zei dat ik veel aangekomen ben door t stoppen met roken,wat ook klopt. maar ze gelovde me,maar houd me wel in de gaten zag ik. word vandaag lache denk ik want werk vandaag met d'r samen. en kan me buik niet zo lang inhouden.