- paracetamol - zoogcompressen - watten - latex handschoenen - luiers - billendoekjes - creme - flesje - alcohol/desinfecterende handgel - net broekjes - kraamverband Kan je allemaal thuis laten. Gebruiken ze allemaal van het ZH dus onnodig om die zelf mee te nemen....
Ik had niks klaar, met 34 weken bevallen... Ach, we mochten het ziekenhuis toch niet uit! Manlief had toen de vliezen braken snel een nachthemd gepakt, dat was en denk ik... Deze keer ga ik me ook niet te druk maken. Als ik met verlof ga, dan ga ik pakken.
Week 34! En vanaf week 38 ging hij elke keer mee in de auto als UK ook maar iets verder weg ging Hij kwam met 42 weken, dus de koffer heeft heel wat ritjes meegemaakt!
Ik wou het eigenlijk al gedaan hebben maar is er nog niet van gekomen. Moet ook nog het een en ander aanschaffen.. Maar wil er wel snel mee gaan beginnen.
Maar die tas inpakken is toch een kwestie van 10 minuten werk haha?? Vraag me af wat mensen dan anders doen als ik lees dat ze vanaf zoveel wkn aan t verzamelen zijn en het nu bijna klaar is..