ik ben ruim 10 weken zwanger en heb flinke buikgriep gehad. Ik moest een aantal keer heftig overgeven en nu heb ik nog steeds buikpijn in mijn buik als ik veel eet. Kan dit kwaad voor de baby?
Nee buikgriep kan op zich.geen kwaad. Maar je moet er wel voor zorgen dat je koorts niet boven de 38graden komt. Daarnaast veel blijven drinken ook al spuugmisselijk je het 5 minuten later weer uit. Ik heb zelf.net vorig weekend buikgriep gehad.. Is eigenlijk geen griep maar een.ontsteking in je maag en of darmen dus voedsel verteren kan dan inderdaad vervelend voelen. Ik had de 2de dag enorm veel harde buiken.. Denk ongeveer 10 per uur.. Gelukkig onschuldig en de dag.erna al stuk minder. Beterschap
Waarom zou je "koorts" niet boven de 38 graden mogen komen? 38 graden is officieel nog niet eens koorts, maar verhoging. Belangrijk is te zorgen dat je niet uitdroogt. Dus voldoende blijven drinken. En gewoon aan de bel trekken als je het niet vertrouwd.
Nee hoor,kan geen kwaad. Je baby pakt wat hij nodig heeft. Alleen wel er voor zorgen dat je wel voldoende vocht binnen krijgt want uitdroging is natuurlijk niet goed. Zelf heb ik bij mijn oudste bij 13 weken een zware buikgriep gehad,ben nog nooit zo ziek geweest als toen en ze is gezond en wel geboren! En bij de jongste had ik met 19 weken een buikgriep en ook niks te kort gekomen ondanks mijn gespuug toen Rustig aan doen,licht verteerbaar eten om mee te beginnen om je maag rustig weer zijn werk goed te laten doen,voldoende drinken,en goed uitzieken! Beterschap!!!