Hallo, Onze dochter drinkt al 3 weken erg slecht. Gemiddels 5 flessen van 100cc. Niemand kan een oorzaak vinden. Nu heb ik gisteren voor de grap een kant en klaar pakje Nutrilon 1 gekocht en daar drinkt ze wel 150cc gemiddeld van. Erg vreemd! Iemand ervaringen? En kan/mag ik deze voeding altijd gebruiken? Wordt wel een duur grapje anders.....
hoi hoi, Hier precies hetzelfde verhaal! Ik snapte er ook niks van. Het ziet er ook wel lekkerder uit moet ik zeggen hoor. Dikker en romiger. Nu wissel ik het af, dus de voedingen waar ze het meest liet staan (de eerste en tweede voeding) en de rest van de dag poedermelk.
Andrea, Bedankt voor de tip. Tara drinkt hier inderdaad ook de 1e fles erg slecht. Ik zal het gaan proberen. Liefs
Tja het scheelt in ieder geval wat kosten. Het is idd best duur. Opvolgmelk is goedkoper geloof ik... Tenminste, denk ik. Je hebt in elk geval van verschillende merken kant-en-klare opvolgmelk. Dus ben blij als ze 6 maanden is, dan koop ik mss alleen maar die voeding.
Mag ik vragen hoeveel jouw dochtertje drinkt? Tara moet eigenlijk 5 x 150/165 cc drinken, maar ze drinkt nu gemiddeld 5 x 100cc.
nu laatste tijd gaat het wel weer wat beter. ze drinkt nu weer 4 x 210 ongeveer. Maar dat is niet elke dag hoor! Vaak ook nog 5 x 180. Nena is een moeilijke drinker. Ze klakt tijdens het drinken constant met haar tong en doet gemiddeld 45 min. over een flesje. Soms heb ik er gewoonweg geen tijd voor ivm school van oudste, dus moet ik weleens op de helft afronden. In slechte periodes drinkt ze ook ong. 5 x 160. Dan maak ik haar ook gewoon wakker in de late avond. Als ze 4 x 210 drinkt laat ik haar lekker slapen.
4 keer 210 is dat niet veel? Quinton is bijna 6 maand en weegt 8030 gram, en dronk 4x210ml(+7 schepjes) en dat moest ik verlagen naar 180+6.... rond de periode van 3 maanden zat ik op 150 of 180 plus de schepjes.... hoeveel weegt ze?
Ze is 6200 gr. Ze zat met 5800 gr. aan de 180 x 5. Omdat ik haar wakker moest maken voor de late fles en ze maar 50cc wilde, mocht ik het dus veranderen naar 4x 210.
wel apart dat ieder cb elkaar tegen spreekt. Maar die van mij zijn gelukkig nogal meegaand, zolang het kindje goed aankomt en de lijn rustig volgt.
Toevallig hoor, ik had het verleden week met mijn buurvrouw erover dat ik het gevoel had Norman de kant en klare veel lekkerde vond. Ik moet Norman 5x per dag 180 geven, drinkt ie ook wel op. Alleen de 5e fles is dan tegen 20.00 uur en dan slaapt hij tot de volgende ochtend 7 uur alleen dat was verkeerd volgens de cb ivm de bloedsuikergehalte nu geef ik hem tegen half 12 s'nachts 120 cc, waarvan hij 100 cc ongeveer drinkt. Het zal wel goed zijn