Hey meiden, In oktober moet ik weer aan het werk Ik heb een erg drukke baan, waardoor ik niet veel tijd heb om te kolven (ook al krijg ik daar tijd voor hoor). Waarschijnlijk is de enige optie om tussen de middag in de pauze te kolven. Ik vroeg me af of het mogelijk is om bijv. 's ochtends de andere borst leeg te kolven (Lynn drinkt maar 1 borst per keer) en dan 's avonds bijv. de andere borst? Of zijn er andere opties om zo min mogelijk te kolven op het werk? Thanx Liefs
Ik denk dat er maar 1 optie is... Combineren met kunstvoeding. Maar misschien weet iemand toch nog een tip.. Het lijkt mij dat als je zo weinig kolft je productie flink terug loopt en je nooit genoeg gekolft krijgt voor alle voedingen. Je hjebt dan ook niet genoeg melk stel dat je (bijv in weekend of vrije dag) wel live wil voeden.
hmm, nee liever niet kunstvoeding. Hmm, dus waarschijnlijk geen andere optie dan te kolven wanneer ze anders voeding zou willen... Thanx
Yep. Denk dat dat idd de enigste optie is! Kunstvoeding zou mijn keus ook niet zijn, dus als je toch de mogelijkheid hebt om vaker te kolven, zeker doen! Succes!
Je kunt als je tijd hebt inderdaad na de ochtendvoeding nakolven. En dan op het werk opnieuw. De eerste 2 a 3 weken is het slim om 3 kolfbeurten in te plannen. Daarna loopt het meestal beter en heb je meer ervaring en moet het met 2 kolfbeurten op een dag goed te doen zijn in de meeste gevallen.