Wanneer kom je nou?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dreami3j, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreami3j

dreami3j Actief lid

14 feb 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    Oh... ik wil zo graag dat ie eruit komt! Ik ben het echt helemaal zat en mijn kleine draakje heeft zoiets van ik blijf lekker waar ik zit! Zolang ie genoeg beweegt zal ie niet zo snel komen kreeg ik te horen van mijn VLK!En vandaag heeft ie zo'n dag. Hij is al vanaf 5uur in de ochtend aan het rommelen in mijn buik. En laat mij als een zombie aan zijn wensen vol doen. Bijv naar beneden gaan om een beker melk te drinken om 5 uur in de nacht! Sta je daar als een ZOMBIE melk te drinken haha...

Ookal is hij helemaal klaar om te komen hij laat het lekker van zich afweten. Mijn rug trekt het al weken niet meer. Hij is helemaal ingedaald met schouderd ook beneden en zijn hoofdje zit al helemaal geklemd. Je zou toch zeggen dat ie er een keer uit wilt komen.

Wie heeft dit ook! Die ongeduldigheid van wanneer kom je nou ik wil je NU in me armen hebben?

2. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Haha, IK! En elke ochtend denk ik 'shitttt, weer niks!' Mijn eerste kwam een dag te vroeg maar heb het idee dat deze hier minstens een week te laat gaat komen en mijn geduld raakt ook op! Heb dan wel geen echte klachten ofzo maar ben gewoon verschrikkelijk nieuwsgierig! Nog even meid!

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.143
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Zolang ie genoeg beweegt zal ie niet zo snel komen kreeg ik te horen van mijn VLK!

?

luca was vet druk toen mn vliezen braken....! hoop dat dat bij jou ook zo is dan!

4. patan

patan Lid

28 feb 2008
    7
    0
    0
    Haha hier hetzelfde! Onze beeb ligt er ook al weken klaar voor,maar eruit komen,ho maar!
    Wordt ook al weken geplaagd met rugpijn en pijn in de benen.
    Ben er helemaal zat van!
    Vanmorgen wel roze slijmverlies gehad, maar of dat wat betekend...geen idee.

5. casedy

casedy Actief lid

25 feb 2007
    256
    0
    0
    Ik ook hoor.
    In het begin dacht ik nog ooo dat hou ik wel vol tot de uitgerekende datum.
    En dan begin ik pas ongeduldig te worden.
    Maar heb er nu al last van.
    Ben zo benieuwd!
    Moet je na gaan als ik straks over tijd ben.
    Maar daar denken we nog niet bij na.

6. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ook hier wil ik weten hoe mijn zoontje er nu eigenlijk uit ziet, lijkt hij op mama of op papa? maar dat zal helaas nog wel even duren. hij is nog niet ingedaald. heb nog geen ontsluiting en ook nog geen weeënactiviteit, ook geen harde buiken ofzo, dus ik denk dat ik mijn tijd of helemaal uitloop of mss nog erger dat ze me moeten inlijden ofzo...

7. dreami3j

dreami3j Actief lid

14 feb 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    Hij is bij mij wel helemaal ingedaald. Ik heb ook soms harde buiken maar nog niet echt regelmatig.
    Heb zover ik weet nog geen weeen gehad. Maar ik heb een blaasonsteking dus kan ook zijn dat ik dan denk dat het de blaasonsteking is. Mijn VLK zij dat op maandag 20 oktober gaat kijken als ie er dan nog niet is hoever ik al ben en of inleiden dan al kan. Ik ben dan 40wk en 4 dagen!

Maar ik hoop dat ie er eerder is!

8. moorske

moorske Actief lid

4 jan 2008
    479
    0
    0
    Hier ook eentje die het wachten helemaal zat is! elke dag telefoontjes en berichtjes of ze er al is.....natuurlijk heel lief :) maar dan duurt het wachten nog langer!
    ze zeggen de laatste loodjes wegen het zwaarst, nou lichamelijk valt dat wel mee hoor maar dat wachten.......
    en hoe langer het duurt hoe meer ik over de bevalling ga nadenken! dat maakt het alleen maar spannender....ach nog maar max. 2 1/2 week zullen we maar denken ;)

groetjes een ongeduldige bijna mama!

9. Lin83

Lin83 Lid

25 mei 2008
    41
    0
    0
    assistent manager
    Pernis
    Hoi,

Hier ook zo hoor. Ben het zo meer dan zat!
    Kan ook niet gestript worden omdat mn baarmoedermond naar achteren zit en dus zn hoofd een beetje in de weg zit. En inderdaad al die mensen die elke dag op de meest vreemde tijdstippen bellen of er al wat is...En niet opnemen is geen optie, ze bellen gewoon door hahahaha...

10. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik begrijp jullie best wel.
    Ik heb nog zoveel weken te gaan en pff ik kan echt niet wachten.

11. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Spannend hoor!1
    Ik moet ook nog 6 weken maar word nu ook wel erg benieuwd hoor...
    Snap dat je nu zoiets hebt van KOM NOU!
    hihihi

Succes met de laatste loodjes!

12. hier nog een hoor! als ie dr nou es uit wou komen! maar nee hoor, meneer blijft lekker zitten waar die zit... ik ga er al helemaal vanuit dat ik volgende week ingeleid moet worden.. :( en ja hier is ie ook nog heel druk in mn buik... :rolleyes:

13. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    hier nog een ongeduldige aanstaande moeder :D

Ik kijk er blij bij, maar soms zit ik er wel ff doorheen hoor, zeker als ik weer weeën heb gehad en het niet doorzet, brengt best wel wat spanning met zich mee

14. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Lichamelijk gaat het hier prima, maar ik kan niet wachten tot we de kleine in onze armen kunnen nemen.
    Nu beginnen de telefoontjes, sms-jes en mailtjes. Heel leuk natuurlijk, maar daardoor word ik nog ongeduldiger.
    Elke avond denken we... zal het....
    Maar er is helaas geen enkel voorteken dat het één dezer dagen zal gebeuren. Ik reken op een laat-komertje.

:(

Deel Deze Pagina