ja hoor, weer een lekker onderwerp maar vroeg me af meerdere dat hebben.. de laatste dagen als ik naar het toilet ben geweest , heb ik witachtige slijm in het toiletpapier.. controleer altijd ff wat ik gedoneerd heb , want zover ik weet heb ik nog geen slijmprop verloren..het is mijn eerste zwangerschap trouwens.. het is ook alleen maar de laatste dagen , eerder geen last van gehad ?! wat zou dit kunnen zijn ? :
Ik moet zeggen dat ik dat nu ook heb. Elke keer weer en ik ben nog maar negen weken. Eerlijk gezegd zou ik me daar niet bang door laten maken. Het hoort allemaal bij die veranderende hormoontjes.
ow ben ook niet bang hoor maar het moet toch een oorzaak hebben .. nu dat ik op het laatst loop.. maar thnx voor de reactie !
hey ik heb het ook en was ook al op het internet aan het zoeken wat het is. Zijn het bij jouw ook echt van die propjes? Wat een rare vraag sorry.
Het heeft te maken met je hormonen, ik heb het de laatste vijf weken ook gehad, hoopte steeds dat de baby eerder kwam maar nee hor dus het zeg niks helaas.
ja heb net ook ff opgezocht wat het kan zijn maar ben er niet echt iets wijzer op geworden... het heeft iets met de darmen te maken , denk ik .. whahahaha , ja ....... het zijn een soort van propjes en sliertjes.. hebbe jij dat ook ? hmm moet volgende week weer naar de verloskundige moet ik haar maar ff vragen ..
ja ik moet dinsdag ook. Ga het dan meteen vragen want zoek ook al overal maar wordt er niet wijzer van..
is t echt wit of meer dorzichtig? vlakvoordat ik ging bevallen verloor ik beetje bij beetje de slijmprop maar dat was echt doorzichtig slijjm.. en soms met rode bloedstreepjes..