Weet iemand of dat normaal is? Gister had ik licht bruine afscheiding ( stressen dus ) maar vandaag heb ik gewoon bijna geen afscheiding.. zelfs niet na het opstaan uit bed? Hebben meerdere dit?
Ik had bij week 5 en 6 last van bruinverlies. Ik heb toen de verloskundige gebeld en die zei dat je, je niet zorgen hoeft te maken,. Het kan te maken hebben met de innestellinhg en goede doorbloeding. Ik heb bij 11 weken een echo gehad en het hartje klopte en het kindje bewoog lekker! Dus geen zorgen maken! Geniet lekker van je zwangerschap!
Hallo dames, Lees al een heel poos mee op dit forum, maar nu wil ik toch ook wel iets plaatsen, aangezien ik dit dus ook heb. Ben 7 weken zwanger en sinds het weekend bruine afscheiding, overdag is het bijna niks na rustig aan doen, en s'morgens als ik ff op heb gelopen is het erweer. Gister verloskundige gebeld en mag vrijdag voor een echo, maar ze zegt dus ook niet te druk maken. grtjes micha
dat kan heel goed van de innestelling zijn, ik heb dat zon 10 dagen gehad en steeds rond etenstijd (ja heel vaag ik weet het) met 6 weken een vroege echo gehad en we zagen een hartje kloppen
ik heb van week 5 t/m week 9 bruinverlies gehad en er was niets aan de hand. Alles was goed. Kreeg wel met 7 weken een vroege inwendige echo.
Ik heb er ook last van gehad, tot week 10 ongeveer. Het is idd schrikken maar volgens mij hebben toch best veel zwangere meiden hier last van!