wanneer komen symptomen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mik25, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hallo,

wij zijn nu bezig met de tweede ronde goed geklust op de dagen voor de eisprong (zondag denk ik) en gisteren nog een keer voor de zekerheid. (haha)

nu wilde ik weten wanneer je ongeveer de eerste symptomen kan verwachten. want twee weken wachten tot je kan testen is wel erg lang hoor als je er mee bezig ben.

ik las op een site dat je innesteling pas na bijna een week is (vrijdag) is dat zo en moet je dan innestelingbloed krijgen of is dat bij iedereen verschillend.

groetjes mik

2. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    ja het is spannend,maar dat is bij iedereen verschillend,maar zo te lezen heb je goed geklust dus nu maar duimen duimen duimen(wachten,wachten wachten)
    succes

groetjes debby

3. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Even flauw grapje: kan je van kussen zwanger alleen al zwanger worden? :oops:

Ik hoop voor je dat het raak is meis ;)

Voor de rest zou ik het antwoord op je vragen helaas niet weten, dat is uiteraard ook persoonsgebonden.

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    haha
    ik heb het veranderd hoor ik zag het niet.

had wel iedereen een bloeding bij de innesteling?

en is de innesteling altijd pas na bijna een week

groetjes mik

5. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Nee hoor, niet iedereen heeft een innestelingsbloeding. En de innesteling is meestal na ongeveer een week, maar 't kan ook wat langer duren. Dan spreek je dus van een late innesteling.
    De eerste symptomen kunnen al heel snel op komen dagen, maar 't kan ook echt wel een paar weken duren. Wat dat betreft is iedere innesteling en iedere zwangerschaps bij wijze van spreken anders dan alle andere.

Twee weken is idd lang. Dat weten we hier allemaal. Maar er zit niks anders op. Probeer je gedachten te verzetten. Succes!

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oke bedankt ik ben nog nieuw heirin dus was wel benieuwd.
    groetjes mik

Deel Deze Pagina