ho iwie weet dit. ik heb een test gedaan, maar nu zie ik een wit streepje. heb ik hem dan niet goed uitgevoerd. misschien dat iemand dat weet. groetjes honey
Ik snap 't ook niet helemaal. Een wit streepje? De test is zelf toch al wit? Of is de achtergrond verkleurd? Heb je een foto?
Er moet sowiezo 1 lijntje komen te staan dan is de test goed uitgevoerd. Als er geen lijntjes staan moet je een nieuwe test doen.
Dat hebn ik ook wel eens gehad, de achtergrond word dan wat donkerder en dan zie je een witte streep. Bij mij had het totaal niks te betekenen. Als je twijveld kan je nog een testje doen.
hoi ikke, dat wat je zegt dat bedoel ik ook, dus dat heb niet temaken met dat je de test niet goed heb uitgevoerd. groetjes honey. en bedankt voor jullie antworden.
maar ik mag eigenlijk pas over 6 dagen testen maar kon niet wachten. maar maakt dat eigenlijk uit, of je eerder test. groetjes honey
als je positief zou testen voor je nod, zou het kunnen zijn dat het alsnog misgaat. dat is eigenlijk de maar.. kant ervan
Nou, zes dagen voor NOD positief testen gebeurt niet zo vaak hoor. Is gewoon eigenlijk te vroeg. Probeer het nog eens op of een dag na je NOD.
ik had nog een keer getest, en het was heel licht iet te zien. nou ik wacht nog even. ik probeer eind volende week nog wel een keer. groetjes honey
Ik testte bij mijn oudste dochter vijf dagen voor NOD positief met Clear blue (niet de digitale maar de gewone) Het kan dus wel, succes!