Ik deed vanmiddag een ovulatietest en had een tweede streepje, lichter dan de C maar niet heel erg licht. Is dit altijd zo, op welk moment je ook test? Of heb je ver voor je ei helemáál geen tweede streepje en kan ik mijn ei a.s. week verwachten?
Sommige vrouwen hebben altijd lichte streepjes, bij andere loopt het op en weer bij anderen hebben ze nooit streepjes en dan in eens een knal. Het zegt dus helaas... helemaal niks.
Bij mij teste ik in de middag en was lichter dan de dagen ervoor. Teste die zelfde dag 8 uurtjes later en test was knalpaars. Voor iedereen verschillend denk ik dus
Je hebt altijd LH in je lichaam, dus je kunt gedurende je hele cyclus een licht streepje op je test hebben. Dat zegt dus helemaal niks. De streep kan gaan oplopen totdat 'ie knalt of hij kan ineens vanuit het niets positief zijn. Dan kan per cyclus verschillen. Dus nog even doortesten!
Ik heb zelf altijd een tweede streepje. Tijdens de piek loopt hij vaak iets op en knalt dan ineens. Maar ik heb nooit een ovulatie test gehad die helemaal blanco was, altijd een tweede (lichte) streep buiten de piek om.
Ik testte altijd met digitale van clearblue maar heb er nu ook de zwanger en kids dipsticks bij bestelt. Ik.zit nu op dag 4 van mijn menstruatie en ik dacht ik probeer geweend ff Hoe dat werkt heb er toch genoeg. En tot mijn verbazing ook een hele duidelijke 2e lijn ik dacht ool huh? Hoe kan dit..... ik verwacht mijn ei pas het volgende weekend (dat hoop ik tenminste). Maar ik lees dus dat dit niet vreemd is dat het vaker voorkomt
Nee ik dacht inderdaad niet met ochtendurine omdat lh pas in de loop van de dag opbouwt. Beste is na 10 uur te testen zeggen ze... Ik zelf test 2x per dag rond uur of 10/11 en savobds nog een keer omdat ik soms Smorgens niet positief test en savobds wel. En ik wil mijn ei deze maand niet missen omdat we een cryo tp hebben hoop ik.
Die met streepjes is het beste om tussen 12:00 en 16:00 te doen. Nu is elk moment daarna ook nog goed hoor. De Clearblue digital moet met ochtend urine