Ik ben het helemaal vergeten van de vorige keren, maar wie zou mij kunnen zeggen in welke week de kraamzorg komt voor een intake? Ik ben nu ongeveer 32 weken zwanger en vroeg mij af of dat niet al had moeten gebeuren... Alvast bedankt!
Bij mij was het in de 34ste week, maar het lkan ook iets later. JE zou ook altijd even kunnen bellen. Groetjes Nathasja
ik heb net gebeld en die vrouw zei dat ik allang gebeld had moeten worden. dus we hebben eteen een afspraak gemaakt. nacontrole doen ze niet meer om te checken of je alles in huis hebt zei ze.
Bij mij komt er iemand op 1 mei, dan ben ik 36 weken. Ik vond het vrij laat, maar als ik het van de anderen hoor dan is het daar niet veel vroeger... Groetjes, Anakin.
Toevallig heb ik vanmorgen mijn telefonische intake gehad. ben nu dus 37,3 weken. Ik vond het heel bijzonder dat ze dat over de telefoon doen..
Zo bijzonder is het niet, door het nieuwe zorgstelsel is er veel minder geld beschikbaar gesteld voor kraamzorg vandaar ook dat de uren van gem. 60 naar 40 zijn terug geschroefd! Dat zelfde geld voor de intake, een persoonlijk huis intake gesprek kost bij mijn kraamzorg organisatie 52,80 terwijl een telefonisch gesprek maar 17,60 kost daardoor zullen verschillende verzekeraars zeggen dat ze het telefonisch willen hebben, de intake. Overgens heb ik hem wel thuis gehad, het is ook echt een info gesprek, ZE CONTROLEREN NIETS!
Meen je dat nou, controleren ze niets, ik was al bang dat ik alles in huis moet hebben en het kamertje af.... We zijn geloof ik niet zo van de vlotte.... Ik ben benieuwd wanneer ze bij ons komen..