Ik ben langzaam bezig om de babyuitzet bij elkaar te sprokkelen en heb een vraagje. Mijn dochter heeft altijd heftig gereageerd op allerlei geparfumeerde produkten zoals bijv. Zwitsal. Hier ben ik pas laat achter gekomen en drie jaar later weet ik pas wat (verzorging, wasmiddel) ik wel en niet moet gebruiken (voor deze kleuter, inmiddels). Wat betreft babyprodukten weet ik nu niet welke ik moet aanschaffen. Weten jullie betaalbare, hypoallergene babyverzorgingsprodukten?
ik gebruik alles van Weleda, te koop bij DA en De Tuinen, Etos heeft geloof ik ook wel iets ervan. Is helemaal op natuurlijke basis.
Hi, Bij mij zelfde verhaal! Ik zat ook al te bedenken wat ik nu moet gaan gebruiken. Mijn dochter kan niet eens tegen een zonnebrand en switzal is helemaal drama. Nu moet ik ook wat anders voor deze baby. WEleda is idd wel een goeie. Iemand nog andere opties?
Weleda is best duur vind ik. Yassir heeft ook een gevoelige huid, ik gebruik nu Natusan dit bevalt erg goed.
Ik wil Seba Med baby gaan gebruiken, het ruikt erg lekker en is erg geschikt voor de gevoelige huid. Wel jammer dat ze geen haar lotion hebben.
veel produkten van Neutral kun je ook voor de baby gebruiken (zeep, shampoo, creme), het bevat geen parfum. Ze krijgen in het najaar ook een baby-lijn. Zwitsal zit bomvol parfum. Van Sebamed moet je dan de parfum-vrije nemen. Natusan wordt in het algemeen ook wel goed verdragen.
Ik heb me weleens laten vertellen dat Zwitsal syntetisch is en Natusan op basis van natuurlijke produkten. Vandaar dat wij altijd Natusan gebruiken. Ik vind het zelf ook lekkerder ruiken. x Linda