Mijn man en ik gaan weer een poging ivf wagen (5 jaar geleden ook gedaan en daaruit is onze zoon ontstaan). Op 17 september hebben wij de intake en (gezien de vorige keer) kunnen we dan gelijk gaan starten (voorrang dossier). Eigenlijk had ik gisteren ongesteld moeten worden en dan zou ik (uitgaande van de vorige keer) op dag 21 moeten beginnen met prikken. Dat zou dan op 28 september zijn. Maar nu ben ik nog niet ongesteld En hier baal ik van, want des te langer het duurt voordat ik nu ongesteld word, des te langer het duurt voordat we kunnen gaan beginnen met de poging. Ik temp altijd in de laatste week van de cyclus om te kijken op welke dag ik ongesteld ga worden (heb jaren getempt, dus weet hoe mijn lichaam werkt ), maar gezien mijn temp vanochtend, ga ik ook vandaag niet ongesteld worden Mijn cyclus is regelmatig (27 dagen) en dan word ik altijd op de 28e dag ongesteld, wat dan gelijk weer dag 1 van de nieuwe cyclus is. Nu zit ik dus al op dag 29 ... en nog steeds geen tekenen van een komende ongi ... zelfs de puistjes blijven (tot nu toe) uit Echt hoor, hier baal ik zo van!! Zal je net gaan zien dat mijn cyclus nu juist deze maand ineens helemaal ontregelt is (waarom zou ik niet weten) Vast wel meer mensen die dit kennen ....
ik moest net op dezelfde datum eigenlijk als jij beginnen met suprefact, en mijn ongi zette ook maar niet door. "gelukkig" ben ik het vannacht geworden, met genoeg pijn. Maar nu weet ik wel wanneer ik mag beginnen. Ik hoop dat je ongi snel komt! En ook alvast succes
Ja tnx .... tis echt irritant om lang te moeten wachten als je iets zo graag wilt! Nu maar hopen dat het morgen dan komt .. of toch nog vandaag ondanks mijn hogere temp.
Hoi Allemaal, Vanavond een test van de Jumbo gedaan. Volgens mij is die hetzelfde als de DA test (met paarse dop en doorzichtig folie over het afleesvenster). Na het doen werd het afleesvenster roze en kwam er een witte streep waar ongeveer de teststreep moet komen te staan (beetje in het links van het venster). Na 5 minuten kwam er rechts van die witte streep een echt hele licht roze streep te staan, die in het midden van het afleesvenster stond. Nu dat witte weg is en de achtergrond helemaal wit is, lijkt er nog een hele vage rozige streep te staan. Is dit nu positief ??? Of negatief ?
Oh meid, Ik durf het je niet te zeggen. MIsschien een test van de kruidvat kopen en die doen morgen? Ik hoop het voor je!! Liefs
Whaaa dat zou toch helemaal geweldig zijn, als je zwanger bent net voor je begint met ivf. Ik hoop het zo voor je! succes
Vanochtend weer dezelfde hoge temp als gisteren, dus nog steeds geen tekenen van een naderende ongesteldheid. Vanochtend om 6 uur een normale clearblue gedaan. Helaas was het daglicht nog wat te donker, maar ik meende een supervaag streepje te zien staan. En nu in het normale daglicht staat er wel iets, maar ik kan nou niet zeggen dat het een streep is. Maarja, helemaal negatief vind ik hem ook niet. Een foto maken lukte niet . Ik wacht gewoon dit weekend nog even af, en dan zie ik vanzelf wel wat er gebeurd. Misschien dat ik er zaterdag of zondag nog een test aan waag als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.
De testen van de kruidvat (2 voor 5 euro) zijn erg goed. Misschien kan je die halen? Het zou wel helemaal super zijn zeg, als je nu zwanger bent! Toen ik erg zenuwachtig was (grote afspraak) was mn cyclus ook compleet van slag. Van 29 dagen ineens naar 41 dagen! Het kan dus wel dat door de zenuwen/spanning je cyclus van slag is. Maar zwanger zijn kan natuurlijk ook! Ik ga voor je duimen!