ik heb een opgezette buik weet iemand of dat van de pregnyl kan komen, ook last van rugpijn . heb zaterdag de pregnyl gezet, ik hoop dat iemand antwoord heeft
Hoi hoi, Ik had van de pregnyl wel een harde schijf in mn buik. En rugpijn herken ik ook een vermoeid eisprong gevoel in onderbuik en rug. Succes!
ik kreeg van pregnyl altijd opgezwollen pijnlijke (.)(.). ook was ik veel gevoeliger en een beetje van slag.
lees ik goed dat jij de terugplaatsing heb gehad? zo ja hou jezelf goed in de gaten en drink goed! ik heb na de TP overstimulatie gehad, en dat begon ook zo (wil je niet bang maken hoor!beter voorkomen dan genezen) succes meid, groetjes mounia
nee hoor geen terug plaatsing alleen iui en ik heb ook alleen pregnyl gebruikt en verder niks dus ook maar 1 eicel
ik heb niet echt mega klachten gehad van de pregnyl... heb alleen vanmorgen positief getest 13 dagen na de spuit..zie album als ik internet moet geloven is pregnyl na 9 a 10 dagen uit je lichaam... maar moest nog maar niet te blij worden volgens de assistent van de gyn ... snap er nix meer van nu..