Gisteravond begaf ik het van de pijn. Kon niet zitten of amper lopen. Een enorme druk op mijn schaambeen en het deed echt verschrikkelijk pijn. Alsof de baby al naar buiten wilde komen. Vanochtend iets last ervan maar ik zie de avond al weer met met tegenzin tegemoet. Heb gelukkig wel goed geslapen, was doodop Geen krampen in buik of rug. Meer vrouwen zo last van indaling?? Bij laatste vk bezoek lag de baby al geheel goed vast dus snap er niets van
Ik heb wel erge steken gehad met t indalen, maar niet zo erg dat ik niet kon lopen. . Tis natuurlijk niet gezegd dat je er vanavond weer last van krijgt, wel vervelend! Hoe ver ben je?
O ja hier een nacht lang zeer pijnlijke indalingsweeen. Ik dacht echt: oh my het gaat beginnen. Maar gelukkig niet
Je lichaam bereidt zich al helemaal voor. Mooi eigenlijk hoe de natuur dit doet. Jammer alleen dat het zo pijnlijk is
Aaah ik heb het ook terwijl het jongetje al helemaal goed ligt... PIJnnn auw auw auw.. dacht gister ook ik ga nu bevallen..!!!
Ja jammer dat het zo pijnlijk is. Dat de natuur niet even heeft bedacht dat bevallen lekker makkelijk was Dacht vanochtend ook, ik ga even op de fiets. Nou niet dus , ik kon niet echt op mijn zadel zitten. Was wel een soort van komisch
Toch voor de zekerheid vk gebeld, is toch echt indaling. Is juist goed zeggen ze. Had er weer last van Paracetamol genomen en hopen dat het minder word. Baby mag wat mij betreft snel komen
Vanmorgen bij vk geweest en te horen gekregen dat de kleine meid al ingedaald lag. (Nog wel beweegbaar) maar ik heb er niets van vernomen. Verneem nu alleen dat ze inderdaad laag ligt maar verder niets.
Vandaag ook weer bij vk geweest en de kleine ligt zo vast als het maar kan en ze zei dat ik veel vruchtwater heb. gezellig een tsunami als de vliezen breken of worden gebroken hahaha Heb ook een enorm beweegelijk kindje. Nog af en toe wat pijn maar het ergste is weg. En nu maar wachten en wachten
Nou jullie zijn er klaar voor Emma dat wachten kan nog best lang duren vrees ik. Maar ach er komen leuke dagen aan, goed voor de afleiding.
Die indalingsweeën zijn echt super pijnlijk inderdaad! Hier ligt de dame in stuit dus dan ligt ze met der billen in me bekken maar ze weet hoe ze zich er weer uit moet wroeten en dus kan ik overnieuw beginnen. Ben ook blij als madame zich meld en het achter de rug is.