Wie hopen jullie wie er wint? Ik hoop niet die Sam, dat vind ik zo'n tuthola! Analeigh of Elina (of zo) mag van mij winnen
Ik weet al wie wint, maar ik zal het niet zeggen Ik vind Analeigh de leukste Dat vind ik een lief meisje.
Dat vind ik ook. En nee, zeg maar niet. Ook al wil ik het eigenlijk heel graag weten haha Laat het pls pls pls niet Sam zijn. McKey ook niet, die is Raar.
Ik weet ook al wie er wint.. Maarre vind Analeigh ook de leukste en mooiste! Is wel grappig dat ze nu (nou ja niet nu op dit moment ) in Amsterdam zijn. Weet je wat ik wel elke keer irritant vind dat ze zo overdreven gillen etc. Oow kan ik echt niet tegen, is dit seizoen wel heel erg haha..
Ik vind haar vreselijk lelijk Ik vond die hele blonde mooi,Brie of zoiets met haar achternaam. Als ik nu moet kiezen Annaleigh maar ik heb ook al op google gezien wie wint
niks zeggen hoor, ik weet het ook nog niet.. ik loop sowieso 6 dagen achter, kijk de herhaling omdat ik grey wil zien. annaleigh is hier favoriet, met elina als 2e keus.
Ik vind Annaleigh erg mooi. Vonden jullie het ook grappig dat de 2 die uit Europa komen. Eline (ofzo) en Marjorie het "goed" vonden dat vrouwen achter de ramen zitten en het goed is dat het legaal is. Vond dat zo typisch in de eerste aflevering van Amsterdam. Zo zie je toch dat Amerikanen een hele andere denk wijze hebben. (zullen heus niet alle amerikanen zijn hoor) Maar dat viel me gewoon op.
ik heb even gekeken wie er wint en ik vind het helemaal niet leuk! mijn favoriet gaat er komende aflevering uit, mijn nmr 2 daarna
Jammer dat die ene er nu uit is (geen idee hoe ze heet) Maar vond haar ook geen echt model. Ze is erg mooi, maar een beetje te (hoe zeg ik het netjes) sexie
Deze serie is in 2008 opgenomen, en toendertijd vertelde Daphne Deckers in RTL Boulevard dat ze in Nederland waren geweest. Heb dat altijd onthouden want was zo nieuwsgierig. Van sommige meiden snap ik echt niet dat ze erin zitten, met rare gezichten of rare houdingen. Totaal geen modellen vind ik. Ik weet al wie er gaat winnen, en dat vind ik dus een van de lelijkste figuren daar. Maar ja, wat ik lelijk vind, vind een ander blijkbaar niet (anders had ze niet gewonnen)