Van Assia* zag je niks bij mij... ben bevallen op 23 weken en toen de mensen mij zagen nadat ze via via vernomen hadden dat ons meisje gestorven was, zeiden ze allemaal van huh? Was jij zwanger? Dat hadden we niet gezien hoor! Bij Ana-Lucia begon je het ook maar goed te zien vanaf een week of 25 en dat terwijl ik eigenlijk best slank ben. Ach het belangrijkste is dat het kindje goed groeit en ik had een meid van 3070 gram bij 36 weken. Wat heel mooi was!
Ben nu ook 16 weken, maar dat is niet te zien hoor! Mijn borsten zijn een maatje gegroeid. En mijn gewone buik ook (darmen). Maar mijn onderbuik is zooo plat als een dubbie. En als ik lig dan zie je helemaal niks. Laatst ging ik naar het kinderdagverblijf om te kijken hoe het daar was en toen zag je al die vrouwen naar mijn buik kijken. 1 iemand vroeg of ik het misschien op mijn rug droeg. Haha. Ik wil ook een buik, maarja.... moet nog even wachten.
hallo! Ik ben vandaag 9 weken zwanger en heb een buik, niet normaal! ik moet het mijn baas ook nog vertellen, gelukkig werk ik in de zorg en is mijn jasje lekker lang....... Ik heb geen idee hoe dit kan, dit is mijn derde zwangerschap. Bij de 1e kon ik tot de 4e maand mijn kleding nog aan, bij de 2e zag je het pas ongeveer bij de 13e week. Maar nu! hahahahaha. We werden al op de koninginnedagmarkt gefeliciteerd met de zwangerschap En nee, ik loop er echt niet mee te koop hoor, liever nog even niet, ik weet hoe benauwend het op een gegeven moment kan zijn! Ik heb mijn echo volgende week. Als ik op mijn rug lig en ik druk op mijn buik voel ik wel al wat hards beneden, boven mijn schaambeen. Nog geen bolletje, maar kan het niet indrukken, dat is echt een rotgevoel. Weet iemand wat het kan zijn? Voor zover ik weet heb ik niet veel tweelingen in mijn familie. Mijn man heeft 2 tweelingen in de familie, 2x 2 neven. 2 tantes van hem zijn bevallen van een tweeling. Kan het dan ook zo zijn dat het erfelijk is, of is dit gewoon toeval? Ik weet dat ik eigenlijk moet afwachten, maar ben gewoon nieuwsgierig kus
Hoi meiden, Ik heb dit topic zelf geopend. Grappig om de wisselende reacties te lezen. Zelf ben ik nu 17 weken en heb een enorme groeispurt gehad. Kijk maar eens in mijn album. Grappig hoe het in een week kan groeien.... Toch vind ik een buikband nog geen porum helaas.
Hoi hoi, Bij mij kwam het ook echt INEENS vanaf week 18 /19.....daarvoor, NIETS! En nu vind ik hetzelf al een aardig buikse worden hoor...bollig en rond Grtz