Hoi allemaal. Ik ben nu 10 weken zwanger, maandag echo gehad, alles was goed. Maar nu voel ik af en toe een apart gevoel, het is ongeveer net zon gevoel als je een echo hebt, en ze drukken een beetje stevig zeg maar.. dan weet ik precies waar de baby zit, als ik het voel.. Ik maak me alleen een beetje zorgen, is dat wel normaal?
Probeer het gevoel eens uit te leggen...is het een lichamelijk gevoel (pijn, kriebels)? of een 'voorgevoel'?? Of misschien voel je dat je baarmoeder groeit? dat kan best verfvelend zijn alsof je ongesteld moet worden...(ik kan er alles over vertellen!!)
Ikdenk dat ik begrijp wat je bedoeld... Ik omschreef het toen bij de vk zelf alsof er een steen in mn baarmoeder zat...of begrijp ik je nu verkeerd? Mijn vk zei toen iig dat dat kan dat je dat voelt. Zo'n zwaar gevoel zeg maar...
Het is inderdaad net of er een steen zit, een beetje drukkend gevoel, ik voel het nu bijna elke dag, heel apart gevoel. Maar zal wel zo horen vast..
Voelt het een beetje als een ballonnetje dat steeds groter opgeblazen wordt van binnen? Zo voel ik het, beetje drukkend inderdaad. Bij sommige bewegingen voel ik het beter. Dat is de gegroeide baarmoeder. Je gaat 't steeds meer voelen. Nog een paar weekjes en dan kun je het ook buiten aan je buik voelen. Een soort balletje dat net over het schaambot piept. Als je daarover wrijft voel je ook dat drukkende gevoel. Ik denk dat je dat bedoelt? Anders weet ik het niet zo goed