Bij mij is het er namelijk nog niet echt .... Vorige week dinsdagochtend deed ik een 1e test (Kruidvat), hij was niet zo spierwit als voorheen maar echt duidelijk was hij ook niet. Die dag heb ik weinig gedronken en heb na het werk meteen een digitale test van CB gekocht, deze gaf aan dat ik zwanger was. Vandaag heb ik (omdat ik duidelijk verschil wilde zien met vorige week) nog een Kruidvat test gebruikt en de streep was nu echt donker. Jippie! Maar wanneer komt het besef nu echt? Als mijn kleding strakker gaat zitten, als ik de 1e echo heb gehad? Was bij jullie het besef er meteen?
Ik wacht ook nog! Ben er nu bijna 6 dagen 'achter' maar besef het ook nog niet echt... ik hoop volgende week bij de termijnecho, dat er dan echt iets te zien is.. Liefs,
ben nu al 29 weken en voelt nog steeds een beetje onwerkelijk ondanks dat mijn ventje soms echt wel laat merken dat hij er toch echt zit
Bij mij is het besef na 3 goede echo's een beetje gekomen. En dan nog voelt het heel onwerkelijk omdat ik de kleine nog niet voel. Succes met deze spannende periode!
Hier de ene dag wel en de andere dag niet. Hoop dat het besef komt als ik een hartje heb horen kloppen.
Ik wacht nog steeds op t echte besef, voel me wel zwanger en heb 2 mooie echo's gehad, maar denk dat t ebesef meer komt als je kindje beweegt enzo. Of misschien pas als je kindje er is.
Pas bij de geslachtsbepaling (pretecho) en toen ze ging bewegen met 21 weken had ik besef... Ik ben over een paar weekjes al uitgerekend, maar het besef dat ik straks mama ben is er ook nog niet echt.
Het allereerste echte besef kwam bij de eerste echo waar we een kloppend hartje zagen. Maar het grote besef kwam pas toen ik de baby voelde en mijn buik echt begon te groeien.
Het besef bij mij kwam pas na 25 weken volgens mij. Ik hoorde dat hartje elke keer wel, meerdere echo's gehad en ze schopte ook maar het was nog zo onwerkelijk. Ik ben het pas echt gaan beseffen toen haar bewegingen veranderden, niet alleen kleine schopjes maar echt bewegen. En ik voel haar nu echt zitten, ik voel gewoon een lichaamsdeel tegen mijn buik aan.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Tja het besef... Ik weet sinds 12 dagen ook dat ik in verwachting ben. Het besef is er nog niet echt, ben vooral bang! Heb afgelopen dinsdag een hele zware bloeding gehad, maar op de echo was een heel mooi vruchtzakje te zien. Geen reden tot paniek volgens het ziekenhuis, maar ben toch blij als ik a.s dinsdag het hartje heb horen kloppen. Denk dat dan ook pas het besef komt. Geniet van deze bijzondere tijd..
Ik ben pril zwanger van de 3e maar bij de positieve test zat ik weer zo En beseffen, nee dat lukt me niet Waarschijnlijk weer na de eerste goede echo
Ben blij dat er mensen zijn die ook pas veel later het besef kregen.. Ik voel me altijd schuldig, 19 weken en nog niet het besef. Ik straal als ik de foto bekijk en het hartje hoor.. Ik vloek als ik weer een pijntje heb. Maar het daadwerkelijke besef is ver te zoeken.. (Ik wijt het meestal aan dat wij ongepland zwanger zijn geraakt?) Hopelijk voor ts komt het besef snel hihi
Ik heb het hartje zien kloppen maar beseffen doe ik het zeker nog niet. Ik zeg vaak ineens tegen mezelf: "ohja, ik ben zwanger!" Op een of andere manier durf ik het ook nog niet te geloven uit angst dat het misgaat..
Nu pas een beetje, nu ik 12 weken zwanger ben.. Eerst durfde ik 't nog niet te geloven. Maar dat het besef er nog meer komt als ik een buikje krijg en het kindje ga voelen.
Ik heb het besef dat ik zwanger ben maar al te goed!! Al een paar dagen na de eerste test. Maar durf nog niet blij te zijn. Bang dat het misgaat en ik durf nog niet te denken aan schattige kleertjes en de babykamer, stel je voor dat het misgaat....
hier ook wél het besef dat ik zwanger ben ... omdat ik het gewoon aan alles voel! misselijk ,kan niet meer tegen mijn man zijn parfum, zelfs zoenen wil ik niet te veel, ben emotioneel, moe, pijnlijke borsten, nergens zin in.. ik heb geen moment om het te vergeten haha. maar daadwerkelijk dat ik miss ook straks een baby krijg... is een ander verhaal haha volgens mij gaat dat beetje bij beetje ook geniet gewoon meis! besef komt vanzelf. misschien even googlen hoe je babietje er nu uit ziet, ook altijd leuk xxxx
Bij mij kwam het besef een week of twee geleden, dus rond de 10 weken. Vandaag heb ik het op de echo gezien en aanstaande maandag nog een keer. Dan komt steeds meer het besef dat dat wurmpje toch echt een nieuw mensje is