Wanneer komt er verbetering

Discussie in 'Corona forum' gestart door chantal02, 16 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal02

    chantal02 Bekend lid

    19 sep 2011
    635
    9
    18
    Ik maak mij een beetje zorgen.... wij zijjn vorige week zaterdag met het hele gezin positief getest op corona. Nu zitten we vandaag op dag 10 en gisteren kreeg ik wederom koorts en mijn dochter ook. Vandaag heeft ze ook hele zere benen. Het gaat steeds zo wisselend dat ik nu op een punt ben beland dat ik mij afvraag wanneer het een keer overgaat. Ook maak ik mij best zorgen over het feit dat mijn dochter zoveel last heeft van corona. Zijn er mensen die dit herkennen?
     
  2. Merlino

    Merlino Fanatiek lid

    21 sep 2021
    2.211
    3.511
    113
    Vrouw
    Wat vervelend dat ze er zoveel last van heeft! Ik vind het ook altijd naar als mijn kinderen ziek zijn, vooral mijn zoon die heeft altijd heel hoge koorts en is echt slap. Dus ik snap echt dat je je zorgen maakt.

    Ik zou proberen me erbij neer te leggen dat de quarantaine nog even duurt. Zoek een paar goede films uit, installeer je dochter op de bank met een deken en een lekkere kruik tegen haar benen. Meer kun je volgens mij niet doen, hoe vervelend ook.

    Sterkte!
     
  3. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.942
    1.670
    113
    Vrouw
    Ze zeggen dat je vaak na dag 7/8 flinke klachten kunt krijgen
    Helaas is dat bij jouw dochter zo. Hopelijk is het snel weg
     
  4. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.491
    3.338
    113
    Mijn ouders zijn halverwege december positief getest en knappen nu de afgelopen week eindelijk pas weer wat op.
    Dus denk dat het even kan duren.

    Beterschap!
     
  5. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.965
    15.265
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wij hebben de vuistregel op het werk dat er op dag 9 een omslag moet komen dus een verbetering. Ik zou morgen even bellen met de huisarts. Ik verwacht geen alarmbellen maar wel goed om even in beeld te zijn. Beterschap!!
     
  6. Ang1987

    Ang1987 Fanatiek lid

    28 jul 2020
    2.392
    2.157
    113
    Mijn vader is ook al bijna 2 weken zoet. Dacht aan de beterende hand te zijn maar daarna weer slap en terug keer van klachten (koorts en hoesten)
    2 collega's van mij helaas ook echt 1 a 2 weken echt ziek en daarna nog hersteltijd.

    Beterschap voor jullie, hoop dat jullie snel opknappen en uitzieken!
     
  7. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.077
    2.909
    113
    Vrouw
    Oei vervelend,
    Onze zoon, nu 10 jaar, vorig jaar februari positief, eerste week totaal niets aan de hand een keer hoesten even koorts of niezen maar was zo weer over. Tot hij rond dag 7 zat.. vanaf dat moment is hij heel ziek geworden, hoge koorts aanvallen, verschikkelijk benauwd hoesten, vooral snachts heel eng. Ik ben met hem in quaraintaine gegaan, bij hem geslapen met mijn hand op hem omdat ik bang was dat hij zou stikken. Ik bleef negatief overigens.
    Daarna heeft hij nog een paar weken behoorlijke vermoeidheid gehouden.
    Sinds die corona, het kan toeval zijn maar hij is continu verkouden met dikke klieren, hoesten keelpijn etc.

    Het was nu net met de lockdown van de scholen rustig. 2 dagen naar school geweest, en weer corona positief, maar vooralsnog alleen hoofdpijn, af en toe harde hoest. Wij nog negatief, we zitten gewoon bij elkaar.

    Ik denk dat het tijd nodig heeft goor je dochter om te herstellen.
     
  8. chantal02

    chantal02 Bekend lid

    19 sep 2011
    635
    9
    18
    Dankjewel dames!

    Heb vandaag de huisarts weer gebeld, maar die geeft ook aan dat we gewoon goed moeten uitzieken. De klachten zijn nog steeds verhoging, snel slap voelen, hoofdpijn. Ik vind dat ze er voor een kind behoorlijk lang zoet mee is....overigens zijn mijn man en ik ook nog lang niet de oude. Wat een raar verloop is dit! Ik hoop echt dat we nu snel een dag krijgen, waarop we ons allemaal een stuk beter voelen....
     
  9. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.116
    2.003
    113
    Ik heb vorig jaar januari ook zo'n omslag gehad na die dag. Herken die wanhoop die ik wat lijk t4 voelen bij je heel erg. Bij mij kwam de omslag naar beter voelen bij dag 13 maar heeeel langzaam. Dit was toen wel zonder vaccinatie of iets nog. Sterkte daar!
     
  10. Sammie85

    Sammie85 Bekend lid

    22 feb 2013
    574
    150
    43
    Vrouw
    Maasdriel
    Ik ben 3 januari heel ziek geworden. Hoge koorts, hoesten, verschrikkelijke hoofdpijn en spierpijn. Nu 2 weken verder en nog steeds niet de oude. Nog steeds veel hoofdpijn, snel moe/ slap en duizelig. Zodra ik me inspan loopt ook mijn temperatuur op tussen de 37,5 en 37,9.

    Nu aan het bellen met werk want ik zou morgen eigenlijk weer beginnen maar ik weet gewoon niet waar ik goed aan doe. Maar werk heeft ook geen idee wat te doen nu dus rust krijg ik ook nog niet echt.

    Verwijzing van de huisarts gekregen voor corona revalidatie. Hopelijk gaat dat wat helpen.
     

Deel Deze Pagina