wanneer komt het?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jonneke, 30 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jonneke

jonneke Lid

20 nov 2007
    84
    0
    0
    magazijnmedewerker
    Ossendrecht
    Hallo,

Helaas ben ik een van de vele die een onregelmatige cyclus heeft. Wat een ramp is omdat ik nooit weet waneer mijn ei komt, tempen geen zin heeft ivb ploegen en mijn ventje internationaal rijdt.

Mijn rondes zijn: 37-35-32-41-38-?

Eerst heel blij omdat het korter leek te worden wat niet zo mocht zijn want zit ondertussen alweer op dag 39!

Ik denk 99 % te weten dat ik niet zwanger ben want heb precies dezelfde klachten als de rondes hiervoor. waarvan ik dus wel telkens twijfelde of het wel of niet zo zou zijn. Zoals grotere borsten, al 2 weken een rommelende buik en last van mijn onderrug waar ik ondertussen van weet dat dit niks van bijzonders is.

Het enige wat ik wil is ongesteld worden! Zodat ik van die vervelende klachten af ben en we aan de volgende ronde kan beginnen en baal van elke dag die erbij komt. Zo zonde! Op een jaar mis je daardoor best wat kansen....

Toch lekker om zo ffkes te klagen :)

Mocht ik toch niet ongesteld worden wat zou jij dan doen? ik denk dat ik maandag (dag42) dan maar een testje te waag.

Liefs jonneke

2. asilah

asilah Actief lid

23 mrt 2008
    160
    0
    0
    waarom gebruik je dan niet ovulatietesten? en dan ook uitgaan van je langste periode

3. jonneke

jonneke Lid

20 nov 2007
    84
    0
    0
    magazijnmedewerker
    Ossendrecht
    Dank je voor je reactie.
    Tja er zijn 3 dingen:
    1.We lang zijn we nog niet bezig. Het jaar is nog niet om.
    2ik kan niet meer klussen dan dat we al doen. We zijn nogal gek op elkaar en zien elkaar niet elke dag.
    3.Ik heb gehoord dat ze nogal duur zijn en dat heb ik er nog niet voor over. We hebben de tijd. ik had er alleen niet echt op gerekend dat ik onregelmatig zou zijn.

4. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi,

Ovutesten zijn echt een uitkomst als je een onregelmatige cyclus heb (zoals ik ook).
    Je hoeft dan echt niet méér te klussen, je weet dan alleen wanneer je het beste kunt klussen! ;)
    Als je testen koopt via www.matcare.nl dan valt het qua kosten best wel mee!

Succes

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    zal inderdaad ook ovutesten gaan gebruiken
    die van babyboom of sensitest zijn niet zo duur

ik had 25 testen voor 15 euro inclusief verzenden..

dus best wel handig om je dan zekerheid te geven

6. jonneke

jonneke Lid

20 nov 2007
    84
    0
    0
    magazijnmedewerker
    Ossendrecht
    ow is dat zo dat is niet duur. Dan zal ik het er idd weleens over hebben. Dat is niet duur ik dacht 25 per stuk

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Als je toch al elke kans benut die je krijgt, dan hebben ovu testen geen nut. Die zijn er alleen om aante geven dat je ei eraan komt zodat je gericht kan klussen. Wanneer je toch niet meer kan klussen dan je al doet is dat dus niet nodig.
    Dan kan je beter gaan tempen.
    Dan weet je wanneer je ei is geweest én het is gratis!

Dus ik zou dan gaan tempen als ik jou was, dan weet je waar je aan toe bent.

8. Niet meer actief

Ik zou ook proberen te tempen als je dezelfde uren slaapt na je diensten, dan is het vrij betrouwbaar!

Deel Deze Pagina