Het niet meer 28 mei moest ik ongi worde dit begint vaak 27 mei al bij me een beetje bloedverlier en op 28 zet het goed door nu dus de 27 test gedaan en nega voor me nod dus vandaag ook een test gedaan ook nega zo ik kan zien nu ga ik morgen maar is weer een doen maar dan in de morgen heb wel last van me tepels niet super erg beetje maar eet me rond sta op met honger ga slapen met honger hahaha verders eigelijk niet veel heb ongeveer 1/5 a 2 weken zeurig gevoel in me buik gehad bij de baamoeder heb iemand dit ook mee gemaakt en tog zwanger of zijn er mensen die na een langetijd pas posie test hadeen alvast heel erg bedankt groetjes carola
Meid wanneer ben je gestopt met de pil? Ik was vorige maand 5 dagen overtijd geen ongie gevoel of niks en ook negantieve testen dus kan ook zijn dat je cyclus wat langer is. Die gevoelige borsten zeggen helaas weinig. Hoop natuurlijk gewoon voor je dat je gewoon zwanger bent.
Sorry, maar ik kan uit je brij van woorden niet wijs worden. Had je nu wel of geen bloedverlies een paar dagen geleden? Op je vraag of er dames zijn die pas later een positieve test hadden, kan ik zeggen dat dat bij mij zo was. Ik had bij alledrie mijn zwangerschap na een dikke week, anderhalve week pas een positieve test. Dus zolang je nog niet echt ongesteld ben geworden, zit er nog steeds een kans in dat je zwanger bent. Gewoon over een paar dagen nogmaals testen. Succes en sterkte met wachten! Groetjes, Wendy
haha ik adviseer om de volgende keer punten en komma's te gebruiken dan begrijpen we je verhaal teminste een beetje ik lees van veel mensen op de site dat je soms pas 1/2 weken na je NOD een positieve test kan krijgen..(zoals wenniepenny) hangt af van de hoeveelheid HCG denk ik? Greetzz
sorry voor me onduidelijke uitleg ik ben al niet meer aan de pil sinds de geboorte van me dochter. we deden me condoom nu sinds maart geen condoom meer mijn cyclus is 28 dagen en normaal begon het op dag 27 al een beetje en dag 28 zette het goed door. en nu nog helemaal niks dus nu het beste maar afwachten nog een paar dagen en dan nog een testen hoop het zo een beetje duidelijk is en kan zijn de punte verkeerd staan ben beetje dislecties sorry daar voor ps banner klopt niet ben nog niej ongi groetjes carola