Wanneer komt mijn ei? 1e keer ovulatie testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Zonne straal, 26 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dat zou zeker jammer zijn.
    Alles controle hier ;)
    Nooit gedacht zo blij te zijn met een smiley.
    Moet wel de cryo goed ontdooien natuurlijk....pfff spannend.

2. Zonne straal

Zonne straal Actief lid

3 jan 2014
    466
    95
    28
    Ow juffie, spannend...succes met klussen. 😊😘 Net een test en ook een knal!! Fijn dat de strips werken en duidelijk aangeven wanneer eisprong!

Blij ei, ei gevonden. We gaan het gezellig maken.. Gisteren avond/nacht ook gedaan. Vandaag nog maar een keertje.
    Hopelijk raken we allebei in verwachting. 😄 image.jpg

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113

Helaas schiet ik niets op met gezellig klussen. Komende vrijdag of zaterdag hebben we de terugplaatsing van een blastocyst in dusseldorf.
    Zou zeker leuk zijn als we beide zwanger raken :)

4. Zonne straal

Zonne straal Actief lid

3 jan 2014
    466
    95
    28
    Ow sorry!!
    Ben nog niet helemaal in alle termen, van alle benamingen. Mij excuus.

Ow das ook spannend. Duim voor dat dan alles goed gaat, zou idd leuk zijn.
    Volgens mij ( als morgen de test minder wordt ) heb ik dan ei gehad.. Dan kan je toch over ongeveer 14 dg testen? 😁 Dan kan ik nu toch ook overnieuw mijn NOD berekenen.

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113

Geeft niks hoor maar goed dat je het niet weet ;)
    Uhm geen idee toevallig net getest en is nog steeds positief bij mij. Ik heb gisteren om half 5 nog negatief getest en om 19.15 uur positief was echt precies het begin van de piek wat ik te pakken had.
    Vandaag of morgen zal mijn ei wel foetsie zijn.
    Ik weet niet hoe het zit met testen in situatie zobder mmm sorry.

6. Zonne straal

Zonne straal Actief lid

3 jan 2014
    466
    95
    28
    Ja, sommige dingen zijn idd maar goed dat je dingen niet weet. Maar toch ern beetje loom, sorry.
    Maar jij krijgt wel gewoon een eisprong. Maar hoe zit het dan bij jou als ik vragen?

De assistent gyn zei ongeveer 14 dg. Ga dat maar aanhouden denk ik.

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja dat mag je gerust vragen.
    Bij mij is gelukkig alles prima in orde.
    Mijn man heeft helaas geen zaadcellen waardoor we aangewezen zijn op icsi. Uit de eerste icsi poging in 2012 hebben we een dochter mogen krijgen. Van die poging is 1 embryo ingevroren en die wordt nu teruggeplaatst en te hopen op nog zo'n wonder.
    Blijft deze niet plakken dan moeten we opnieuw spuiten nieuwe icsi doen zeg maar.

8. Zonne straal

Zonne straal Actief lid

3 jan 2014
    466
    95
    28
    Ahh kijk, jeetje dat zou dan ook even een schok zijn geweest toen, wel al mooi en fijn dat jullie een dochter mochten krijgen op deze manier. Wetenschap blijft dan ook bijzonder wat allemaal kan zo.
    Zijn ovitrelle dan extra hormonen?

Want als ik goed begrijp, wordt er al een bevrucht eitje teruggesplaatst.
    Maar je heb nu dus ook een ei die klaar staat, hoe moet ik zien ( als leek)
    Je baarmoeder moet dan wel er klaar voor sijn, wat gebeurt er dan moet het andere ei?

Zelf bij de vorige 2 zwangerschappen meegedaan aan moeders voor moeders. 3e zwangerschap nog niet, maar toen ik mij wilde aanmelden, bleek het mis te Zijn.

9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Inderdaad dat was een behoorlijke schok toen.
    Mijn verhaal heeft in het magazine en in de flyers van moeders voor moeders gestaan.
    Godzijdank dat ze zoveel kunnen in dusseldorf en dat we er een prachtige dochter hebben.

Als ik dit weekend geen positiebe ovulatietest had gehad dan had ik morgen ovitrelle moeten spuiten dat zou voor een eisprong gezorgd hebben. Maar nu is mijn ei dus al eerder geweest dus moet ik morgenochtend bellen en een nieuwe transfer datum afspreken. En inderdaad er wordt een dag 5 embryo teruggeplaatst die is al heel ver en sterk maar helaas geeft dat allemaal geen garantie op een zwangerschap.
    Ja mijn baarmoeder is er helemaal klaar voor. Ze hebben vrijdag mijn baarmoederslijmvlies gemeten en dat was helemaal prima. Ook mijn vitamine en schildklier waarde zijn ok. Verder doe ik al paar weken acupunctuur of dat helpt geen idee maar ik heb het bij mijn dochtertje ook gedaan en toen bleek ik zwanger. Ik zal niet zeggen dat het door de acupunctuur kwam naar kwaad kan het niet dus nu maar weer begonnen.
    Mijn mijn eigen ei gebeurd nu gewoon niks dat lost gewoon op of zo geen idee eigenlijk.

10. Zonne straal

Zonne straal Actief lid

3 jan 2014
    466
    95
    28
    Jeetje dat gelijk een heel systeem, wel fijn dat ze zo kunnen zien.
    Maar weet je al wat meer, wanneer terugplaatsing?

Ja grappig, theorie is dan 2 eitjes toch?

Deel Deze Pagina