Hoi Dames, Ik ben zo blij dat we eindelijk zwanger zijn! Maar nu beginnen die onzekere weken en het duurt nog zoo Lang naar mijn idee maar goed geeft niet we wachten rustig af! Alleen mijn test is zo duidelijk dat ik het vermoeden heb Dat het een tweeling is🙈 Bij mijn dochtertje had ik na de nod een lichte Streep maar nu knalt het! Ik ben vandaag 4+5 en de test is op 4+3 genomen Iemand enig idee😃
Had ik bij mij eerste ook. Echt voor Nod al een knaltest. Mijn hcg was ook vrij hoog voor de termijn. De da dacht toen ook aan een tweeling. Later bij de echo bleek dat het toch maar eentje was. En liep mooi op schema.
Prima knaller, vind hem gewoon normaal hoor Hoeft iig echt geen tweeling te zijn, haha Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Bij mij al zo donker voor nod. Had heel hoge hcg waarden die evt pasten bij twins. Toch echt maar eentje.
Geniet er van! Lees nu pas dat je 2j hebt moeten proberen. Moet een geweldig gevoel zijn na al die tijd. Zie ook dat ik je niet eens proficiat heb gewenst. Dus bij deze: een hele dikke proficiat. Zullen in de loop der tijd wel horen of het nu eentje of twee gaan worden.
wauw wat een prachtige test!! Ik had met 4w een heel licht streepje, het werd een mk. maar deze is prachtig!!! Van harte gefeliciteerd!! Laat je ons weten als je een echo hebt gehad of je een tweeling krijgt? (Btw ik ben van een tweeling en het is geweldig!!!)