Hoi allemaal, Ik heb sinds 7 november 5 dagen clomid geslikt, vanwege pcos, daarvoor heb ik 7 dagen provera geslikt om ongie op te wekken, maar daar kwam niks van, dus ik mocht zo beginnen met clomid. Dus een echt dag kan ik niet bepalen, dus ik heb dag 1 clomid, als dag 1 cyclus gepakt. Ik heb ook netjes ovutesten gedaan, het begon al met een lichte streep, die heb ik nog nooit gehad, dus ik was al blij. Afgelopen donderdag was ie dan echt duidelijk, en zowat rood. Maar tot op heden is mijn temp nog steeds niet gestegen. Wat moet ik nou? Ik ga trouwens niet naar de gyn voor echo's enzo. Ik moet alleen deze week bloedprikken. Ik zal even mijn tempkaartje en ovutesten erbij zetten. Wat denken jullie?
Hahaha ja dat is mij ook duidelijk, maar mijn temp is helemaal niet gestegen Dus misschien is er iemand die dat kan uitleggen
Het kan zijn dat je positieve test aan het einde van je LH piek was en dan is je eisprong al geweest. Lees maar is het stukje van de gynaecoloog bij zwanger worden wij vrijen al jaren verkeerd.
Het kan ook zijn dat je wel een LH piek hebt, maar dat je eitje niet gesprongen is waardoor er dus geen Progestron vrij komt (hormoon waardoor je temp gaat stijgen). Liefs