Ik ben dus al een tijdje met clomid en pregnyl spuiten bezig. Ik voel me de hele week al niet zo lekker misselijk overgeven krampen in mijn buik, maar het waren geen menstruatie krampen. Alleen sinds vanavond heb ik een beetje menstruatie buikpijn gekregen wel weer anders als normaal, maar ja met clomid weet je maar nooit. Nu ben ik echt zo bang dat ik mijn nod een deze dagen weer krijg. Nu maar hopen dat iemand van jullie zegt dat je ook menstruatie krampen kan krijgen als je zwanger bent, dan heb ik nog een beetje hoop. Ik voel me zo rot, we zijn al zo lang bezig. En door die medicijnen en al die ziekenhuis bezoekjes ben je er veel te veel mee bezig dus de hele tijd gespannen.
He Meis, Het is altijd zo'n slopende tijd zo vlak voor je NOD. Iedere keer weer wachten wachten en nog eens wachten... Je voelt ieder steekje en krampje en denkt telkens; zou het... Wil je heel veel sterkte wensen de komende dagen en ik hoop met je mee op goed nieuws! Liefs Elke
Wat je zegt daar heb je helemaal gelijk in, je voelt echt ieder steekje en krampje. Ik zat gisteren de hele dag maar zal ik nou menstruatie buikpijn krijgen vandaan? Heb me er zo op gefocust dat ik het savonds ook echt voelde. Ik had mijn moeder aan de telefoon en die zei het kan goed tussen je oren zitten dat je dat gevoelt hebt. Ik dacht tsja dan kan ook. Ik hoop ook dat ik goed nieuws kan melden hier over een paar dagen.
Ik heb er eigenlijk niks aan toe te voegen.Behalve dan dat het een grote bron van herkenning is. Die stress is al erg genoeg zónder al die hormonen. Heel veel succes met deze poging en ik zal voor je duimen. [-o<