Hallo dames, Zijn er meerdere dames die misselijk zijn week na eisprong? Heb gelezen dat dan je progesteron op zn hoogst is waardoor je misselijk kan zijn. Nog nooit eerder gehad dus ben benieuwd
Frustrerend is het zeker nu nod dichtbij is ga je achter elk verschijnsel wat zoeken. Ik wacht nog netjes af
Ik ben altijd heel misselijk 2 keer in mijn cyclus, tijdens de eisprong en dan tijdens menstruatie weer. Helaas is misselijkheid bij mij nietszeggend, alhoewel ik denk dat je lichaam je sowieso voor de gek kan houden. Ik ben nu niet misselijk, alleen heel moe. Kon gisteren overdag met moeite mijn ogen open houden op een verjaardag.
Nou dit is weer zoiets wat ik echt nog nooit eerder gemerkt had maar vorige cyclus opeens heel erg had, ong week voor nod. Echt kokhalzen en niet kunnen ontbijten enzo. Deze maand lijkt t minder, meer bij vlagen gehad en nu niks meer. Hoe zit dat dan met dat progesteron? Dat heeft dus niks met zwangerschap te maken dat dat zo toeneemt?
Verschilt dus bij iedereen, ook per cyclus. Ik heb gelezen dat je progesteron een week na je eisprong op zn hoogst is, wat je behoorlijk misselijk kan maken. Heb het de afgelopen maanden nog nooit gehad dus vroeg me af of meerdere dit wel is hebben gehad denk dat het niks met zwangerschaps te maken heeft, zou nog te vroeg zijn voor innesteling & hcg-aanmaak (denk ik)