Wanneer kan ik testen??? spoed!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door maantje85, 25 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Hoi nachtbrakers:D,

Ik zat net even naar mijn banner te kijken en zag dat ik al op dag 24 zit. Het gemiddelde van mijn cycli is 25 dagen, maar ik had vorige week zaterdag een posi CB ovu test dus zondag mijn ei. Wil dus in houden dat ik morgen (straks) op 8 dpo zit. Dan kan ik toch nog niet testen....????
    Zou ik dan nu een langere cyclus hebben? Vorige ronde had ik een lf van 11 dagen.

Mijn vraag dus wanneer moet ik testen???

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Ik had met de kruidvat 2v 5 op 10dpo een duidelijk positieve test, dus je zou het dan ook kunnen proberen. Succes!

3. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Met mijn zoontje teste ik op 9 dpi als super licht posi. Maar ik durf niet zo goed:) en toen had ik een cyclus van 28 dagen en een ei op dag 15 dus heel netjes. Nu heb ik een korte lf dus vraag me af of het dan lokale zo vroeg kan:(

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Persoonlijk zou ik nog even proberen te wachten, maar als je je niet kunt inhouden heb je altijd nog een testje voor iets later (met de KV 2v5 ;)). Hoop op een positieve test meis..

5. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ben al zo vaak teleur gesteld door die oom witte krengen dat ik het nu niet meer zo goed weet:(

+ ze vragen bij het kruidvat of ik het nou nog niet zeker weet:$
    Waarop ik vriendelijk heb gezegd dat ze dat niks aan gaat. Stomme meiden daar;)

Ik probeer me tot donderdag in te houden mits ik niet ongi word natuurlijk:D

6. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Bedankt trouwens meiden voor de snelle reactie:D

Ga nu zelf naar bedje want mijn kleine ventje slaat zijn flesje over denk:D hij had om 00.30 wakker moeten worden...

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik zou persoonlijk ook nog even proberen te wachten, maar ja dat is altijd makkelijker gezegd als het niet om jezelf gaat.
    En wat een stomme reactie van die verkoopsters zeg, moet je toch lekker helemaal zelf weten!!

Meis, ik duim voor je dat het raak is!!!!!!

8. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    :$ Wat belachelijk zeg! Hadden ze bij mij niet moeten doen want ik had gelijk een klacht ingediend.
    Ze mogen vragen of je weet hoe het werkt, maar verder niks.

9. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ach ik reageer alleen met het gaat je niks aan, en voor jullie is het alleen maar omzet! Toen was ze gelijk stil!:D

Ik ga proberen te wachten tot donderdag en als ik het echt niet meer volhoud misschien woensdag!:)

Vandaag in elk geval geen ongi tekenen:D

10. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Bedenk je dat je niet minder zwanger bent als je nog niet hebt getest, je bent al wel of niet zwanger, dus die test blijft echt wel positief als je nog een paar dagen wacht :) En als je niet meer kan wachten kun je altijd vast een testje wagen, zolang je niet te dure testen koopt kost het je een keer een paar euro, ach ja! Doe gewoon wat voor jou goed voelt; of dat nog een paar daagjes wachten is of alvast een testje doen.

11. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Nee daar heb je wel gelijk in maar die omo witte dingen zijn ook niet leuk om naar te kijken;) om vervolgens de zelfde of de volgende dag ongi te worden;) dan denk ik ja had ik maar gewacht dan koste het me ook geen geld:D

Ik heb er nu nog 3 liggen. 1x kv2v5, 1x zwanger/niet zwanger en 1 met indicatie. En meer wilde ik eigenlijk niet kopen:p

Dus ja dan maar wachten. (als het lukt hihi)

12. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Zit me weer iets af te vragen:(
    Ben ik morgen nou dan 1 dag overtijd?? Mijn banner staat op een lf van 11dagen omdat ik dat de vorige cyclus ook had.

Help ik raak in de war van mijn eigen hersen spinsels:(

13. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Iemand???

14. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ik kon me niet meer inhouden vandaag en heb getest:p
    Ik denk wel wat erop te kunnen zien maar dan moet ik goed mijn best doen hoor;)

Ik krijg er met geen mogelijkheid een duidelijke foto van. Dus over 2 daagjes nog maar is testen. (als het nodig is)

Deel Deze Pagina