Hello ladies, ik ben nieuw op deze site en heb er hartstikke zin in. Heb al een kleine van 21 mndjes oud. we willen graag een broertje of zusje voor de kleine zouden we super vinden.. ben al 6 weken over tijd maandag (vorige week) 2 testen gedaan allebei zeker positief... woensdag kreeg ik bloedverlies niet veel maar gewoon wat tot heden nog steeds, zaterdag werd het beetje helder en toen meteen weer donker. me verloskundige gebeld en naar het zkh moest ik met spoed. tot mijn grote verbazing was er geen baby te zien maar toch 6 weken niet ongesteld geweest kon het maar niet geloven, ze zeiden tegen mij dat ik vrijdag weer terug moet komen ze hebben mij 3 opties gegeven, of buiten baarmoede rlijke zwangerschap, een miskraam of een hele prille zwangerschap, weet niet wat ik ervan moet denken maar ben heel onzeker geen krampen enzo maar tog.... mocht het zo zijn zou ik tog weer bang zijn om weer zwanger te worden eigenlijk....? wat vinden jullie van mijn verhaal? iemand dit ook meegemaakt...
Heb je bloed moeten prikken om je hcg waarde te bepalen ? Alsze je eventueel verdenken van een bbz , moeten ze dat goed in de gaten houden en is het gek dat je pas vrijdag hoeft terug te komen ...Ik moest toen om de dag bloed prikken en was ook ong 6 weken zwanger .... Hou het zelf goed in de gaten , als je vel pijn hebt of twijfelt aan de bel trekken ....Een bbz kan heel gevaarlijk zijn ...... Een miskraam kan natuurlijk ook , heb je alleen bloed of ook stolsels verloren ?????? En een hele prille zwangerschap , hoelang is het geleden dat je voor het eerst positief hebt getest ?? Als dat al 2 weken is geleden lijkt het mij dat je iig toch wel een zwangerschapsring zal moeten zien op de echo .. Sterkte meid !!!!