wanneer komt MK erdoor?

Discussie in 'Miskraam' gestart door sunnyke, 17 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Oh meid wat vervelend, hoop echt voor je dat het snel gaat gebeuren, op welke manier dan ook, je wil gewoon verder!
    Veel succes bij de gyn morgen.

2. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hoi iedereen,

ben dus vandaag bij gyn geweest. Ik kende hem nog helemaal niet, maar was wel een lieve man. Heel rustig, heeft ook alles goed uitgelegd en me op mijn gemak gesteld, dat doet al veel he.
    Ik heb mijn situatie uitgelegd, en daarna heeft hij een inwendige echo gemaakt. Daar zagen mijn vriend en ik voor de eerste keer het vruchtzakje, waar dus jammer genoeg nog slechts een klein stukje van het vruchtje inzat... Dat was toch wel even emotioneel, want we hadden het nog nooit gezien. Het vruchtje was nu nog maar zo groot als 5 weken, dus voor een deel heeft mijn lichaam het al opgenomen.
    De gyn heeft me druppels voorgeschreven om mijn BM te laten samentrekken, om zo de rest te laten komen.
    Volgende woensdag moet ik even teruggaan om nog eens te kijken hoever het staat. Ik moest wel even slikken toen hij 8 oktober noemde, want dat was normaal de datum geweest dat ik voor mijn eerste echte echo ging moest het goed zijn blijven gaan, maar ja...
    Moest ik tegen dan nog steeds geen bloeding hebben, dan wacht me toch een curettage.
    Ben dadelijk na de gyn die druppels gaan halen en heb ze al 1x ingenomen. Nu maar hopen dat ze aanslaan.

Liefs,
    Sunnyke

3. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hoi Sunnyke,

wat goed dat hij je op je gemak heeft gesteld! Was het ook de eerste keer dat je alles op een echo zag? Moeilijk hoor.....

Ik hoop voor je dat je druppels aanslaan meis, en mocht het op een curettage uitdraaien dan kan ik zeggen dat het echt meevalt!

Sterkte en een dikke knuffel van mij!

4. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    thanks meid :)

Deel Deze Pagina